ПОЗНАТЕ ЛИЧНОСТИ У АКЦИЈИ ПРОДАЈЕ МАГАЗИНА „ЛИЦЕУЛИЦЕ” Скренули пажњу на људе са маргине (Фото)
Познате личности из Новог Сада учествовале су данас у акцији продаје магазина „ЛицеУлице” у центру града, најпре на Тргу слободе, а потом у Јеврејској и Змај Јовиној улици, скренувши суграђанима на тај начин пажњу на „Лицеулице” продавачице и продавце, на њихов труд и истрајност, као и на њихове способности и вештине, којих је много, а често остају непримећене.
Међу њима је био и председник „Колор прес групе” Роберт Чобан, који је и један од иницијатора несвакидашњег догађаја.
– Пошто сам видео да су познате личности у Београду продавале магазин „ЛицеУлице”, предложио сам нашим пријатељима из Новог Сада да то урадимо овде – истакао је за „Дневник” Роберт Чобан. – Драго ми је што су се одазвали сви које смо позвали и што ће продавцима овај потез донети приход. Подржали смо фондацију „ЛицеУлице” зато што смо сигурни у то где ће тај новац завршити и позивам све Новосађане да помажу маргинализованим групама.
Он додаје да је Нови Сад по статистикама познат као најхуманији град у Србији, јер Новосађани највише учествују у хуманитарним акцијама током целе године. Акцију продавања најпознатијег уличног магазина подржала је и управница Галерије Матице српске Тијана Палковљевић Бугарски, која верује да ће се на овај начин подићи продаја часописа.
– Свака добра воља је корак напред ка једном толерантнијем друштву, које осећа све проблеме људи с којим делимо свакодневицу – истакла је она. – Трудимо се да у Галерији Матице српске будемо отворени за све. Радимо бројне програме у које укључујемо маргинализоване особе и особе за инвалидитетом и желимо да укажемо друштву на то колико је важно бити приступачан и комуникативан и разумети муке и проблеме с којима се они суочавају. Због тога ми је „ЛицеУлице” веома драг часопис. Трудим се да увек, кад их сретнем, будем прави купац, али ми се чинило да било добро да кроз ову акцију будем и с ове друге стране.
А. Чегар