Пола милиона људи свакодневно гледа Новосађане
Онима који нису спознали чари интернета вероватно су непознати, али су зато омиљени међу млађом популацијом. Слободно се може рећи да су Новосађани, који се на нету представљају као екипа под именом Yasserstain , захваљујући позитивној енергији и добром хумору, постали узор младима широм Србије и број један на српској Јутјуб сцени.
Наиме, окупљени у тај састав Милан, Игор, Синиша, Дарко, Милица и Ирина, заменили су телевизију Јутјубом па тако веома озбиљно припремљене видео-садржаје емитују путем интернета. Они сами смишљају сценарио, а њихов сниматељ Стефан Стојановић задужен је за то да њихове идеје преточи у слику. Готово пола милиона људи прати их на тој платформи, која им, како кажу, за разлику од телевизијских станица, више одговара за пласирање видео-клипова које креирају.
„Тамо имамо интеракцију с људима који нас прате, као и потпуну креативну слободу, али то, наравно, не значи да смо присутни само на интернету јер ми организујемо и наступе уживо, и то у градовима широм Балкана“, објаснио нам је оснивач Јутјуб канала Yasserstain Милан Инић.
Од тог успешног младића сазнали смо да, још од када је пре осам година направио тај канал, идеје за своје видео-клипове добија од публике. Пратећи актуелне теме и дешавања, ови момци и девојке на забаван начин одговарају на озбиљна питања.
„Свима делује да је то чиме се ми бавимо само забава, али у неким тренуцима изазов ствара већи притисак него задовољство и ми на неки начин осећамо велику одговорност према деци која нас прате, као и према њиховим родитељима“, објашњава он.
Милан, Игор, Синиша, Дарко, Милица и Ирина се у својим видео-клиповима кроз различите серијале, попут „Немој бити тај лик“, „Због сира“ и „Пет ствари“, на веома шаљив и позитиван начин баве својим или туђим манама, али и свакодневним проблемима младих људи. Оснивач канала нам је открио да неретко импровизују скечеве те да су они природнији када спонтано дођу до шале. Често их с камерама и осталом опремом за снимање у руци можете срести на разним локацијама у граду, а најчешћи су гости Дунавског парка и студентског трга, али такође често снимају на кеју или тврђави.
У свету се одавно појавио велики број оних који су пожелели да створе сопствени медиј и да задовољство споје с послом и зараде путем интернета, а у нашој земљи је такав начин пословања постао популаран тек недавно, с масовном употребом интернета и друштвених мрежа. Стога је данас, у мору оних који покушавају да успеју, веома тешко скренути пажњу јавности. Међутим, Инић признаје да му је веома драго што је креирање на тој мрежи постало нормална појава и на Балкану, имајући у виду да је светску Јутјуб сцену почео да прати још 2008. године. Он је истакао да му је интересантна чињеница да њихови скечеви у просеку имају по 800.000 прегледа, иако су рађени за наше говорно подручје.
„Најпоноснији смо на то што смо успели да допремо до младих који су слични нама и наших су година и што примећујемо да међу нашом публиком има заиста сјајне деце“, казао нам је наш саговорник, додајући да је доста слушао о томе како је данашња омладина лоша, али да се кроз њихов пројекат уверио у то да ипак има много талентоване и добре деце.
Осим редовних серијала екипа Yasserstain је у сличном тону и расположењу почела да пише песме и реализује их кроз музичке видео-спотове, које представљају на својим наступима. За будући период најављују доста нових пројеката, које вредно припремају и које, како су нам открили, с нестрпљењем чекају да представе својој публици.
В. Бијелић