ДУГАЧАК РЕД Чекају по киши да плате рачуне Електровојводине
Тридесетак наших суграђана чекало је да плати рачуне за струју јуче испред централне зграде „Електровојводине” на Булевару ослобођења.
Иако је током поподневних часова константно падала киша, старији, али и млађи Новосађани, имали су воље и стрпљења да по ружном времену прошетају до благајне како би измирили месечне обавезе.
Стварање дугачких редова код банака, поште или неке државне установе код нас је учестала појава, углавном непријатна, јер одузима људима много времена, поготово уколико су у журби или су испланирали нешто друго да ураде, па их само чекање чини нервозним.
Када је реч о плаћању рачуна за струју, проблем чекања може да буде решив. Месечна дуговања могу да буду измирена и на другачији начин, у пошти или мењачници, али и једноставном уплатом на интернет апликацији банковног рачуна. Међутим, наши суграђани навикли су да оду директно до главне благајне „Електровојводине” како не би морали додатно да плаћају провизију за услугу у оближњој пошти у висини од десет одсто од укупног износа уплате.
– Раније сам знао да не плаћам рачуне и по два или три месеца, али сада се трудим да то радим редовно – рекао је суграђанин Ј. И. за наш лист. – Живим у приградском насељу и једном месечно волим да прошетам до града да све поплаћам, тако да мало и уштедим, јер у „Информатици” и „Електровојводини” нема провизије. Тог дана, обично успут урадим још нешто корисно, одем у куповину или свратим до пријатеља, али ретко кад.
Већина наших суграђана данас управља својим банковним рачуном преко апликације и на тај начин регулише и плаћање рачуна. Додуше, ову врсту олакшице поједини не желе да искористе или просто нису довољно обавештени.
– Нешто сам начула да може и тако да се плаћа, али нисам заинтересована за то – изјаснила се М. А. – Просто волим да свратим овамо када ухватим мало слободног времена, у паузи између доручка и ручка, и није ми тешко уколико сачекам који минут дуже. Доскора сам одлазила на други крај града да плаћам рачун за гас, али како су тамо укинули благајну, сада то радим у мењачници у комшилуку.
У редовима испред „Електровојводине” било је и млађих људи, који поред личних обавеза успевају да помогну родитељима, бакама и декама при плаћању. Тако је и студенткиња И. А. решила да причека више од сат времена како би измирила рачун за струју.
– Јесте да је чекање напорно, али макар ћемо мало да уштедимо – нагласила је она. – Моји родитељи не користе често телефон и нису у могућности да тако плаћају, па им ја на овај начин помажем. Мислим да ћу ових дана отићи до банке да направим ту апликацију како не бих морала оволико дуго да чекам јер је непотребно, ако постоји боље решење.
А. Чегар