ОН ОСТВАРУЈЕ СВЕ ЖЕЉЕ Син Шварценегера има да вам понуди одличан коктел
Ове празничне сезоне, Патрик Шварценегер и Ketel One водка подижу на нови ниво празничну атмосферу.
Шварценегер, једна је од будућих звезда треће сезоне ХБО серије Бели лотос. Први је саветник за овај бренд премијум водке. За Форбес каже да је била част да буде изабран за његовог представника.
Повезана са сезоном празника, кампања овог бренда водке укључује и рекламу у којој Шварценегер на магичан начин, простим пуцкетањем прстију, сређује резервацију и возача за једног госта бара.
Улога особе које остварује жеље, није далеко од онога што је Шварценегер уочи празника и у стварном животу.
„Увек сам заинтересован да радим са брендовима који су у складу са мојом рутином“, рекао је он. Објашњава да су празници време када треба да се повежете са људима. И да нађете начин да нешто вратите (људима, заједници).
Захвалност родитељима
Он је захвалио својим родитељима, Арнолду Шварценегеру и Марији Шивер, што су му од малена усађивали ову поруку. И испричао је различите начине на које подржавају заједницу током празничне сезоне. Од црквених акција прикупљања хране за бескућнике око Дана захвалности, до акција прикупљања играчака и донација оброка за Божић.
„Празници су моје омиљено доба године, и за многе људе су фантастични. Али, истовремено то је и период који може бити тежак или оптерећујући за друге“, рекао је Шварценегер. „Проналажење начина да се захвалим и да узвраћам другима је традиција коју планирам да наставим“, рекао је он.
У Katel One реклами, espresso мартини који прави Шварценегер појављује се из небуха.
Он је објаснио како овај коктел заправо одражава његов нови стил пијења. Јер, када је напунио 30, постао је „фан мартинија, остављајући иза себе ракије са факултета и заслађена пића из својих двадесетих.
Шварценегеров укус
Упоређујући еволуцију свог укуса ка мартинију са својим путем у свету кафе, Шварценегер је рекао: „Почнете са лате кафама, па пређете на црну кафу, затим на cold brew, а онда почнете да тражите најбоље пржионице – тако се понашам и са водком“.
С обзиром на његове преференције у вези с водком и кафом, потпуно је логично да, када комбинује ове две ствари у espresso мартини, Шварценегер прати одређене пропорције како би направио најбољу верзију коктела.
„Не волим да моји мартинији буду слатки, волим да имају мало оштрине, па их обично правим са мање сирупа“.
Иако је Шварценегер недавно стекао поштовање према espresso мартинију, овај коктел се заправо од 2020. налази у поновном успону. Наиме, коктел је први пут послужио британски бармен Дик Брадсел 1983. године.
Крајем 2023. године, ово је био трећи најчешће наручени коктел у баровима, према подацима Униона-а.
Велика потражња
И док Bacardi Trends Report за 2025. предвиђа да ће испасти из првих 10 најпопуларнијих коктела, још је при врху.
„Espresso мартини је као предјело међу напицима“, рекао је Шварценегер објашњавајући зашто мисли да потражња за овим коктелом широм света остаје велика. „Веома су укусни и то је ‘два у једном’ – мали ударац алкохола и кафе – добар увод за излазак и забаву“
Док се глумац припрема за празничну сезону – његова кућа је наводно осветљена као божићна јелка – он је такође фокусиран и на премијеру треће сезоне „The White Лотус“ (Бели лотус), која ће бити емитована, у првој половини 2025. године.
Чари Тајланда
Иако још увек постоје многе ствари које не може да открије, Шварценегер се осврнуо на гастрономски рај током четири месеца снимања ове серије на локацији у Тајланду.
„Јели смо све“, поделио је. „Слободним данима смо тражили Мишелин ресторане по Пукету, Кох Самуију и Бангкоку“.
Од свих јела које је јео, с обзиром на љубав према слаткишима, Шварценгер је издвојио „mango sticky rice“ с кокосовим преливом, а најбоља ствар коју је пио био је тајландски млади кокос.
„Вероватно сам сваки дан пио по цео кокос“, рекао је уз осмех.
Иако неће користити кокос у својим празничним коктелима, на недавном догађају са Кетел оне је био инспирисан да дода празнични шмек свом espresso мартинију – сируп од пеперминта и млевене бомбоне.
„Избацили су сет за прављење коктела за празничну сезону, што је забавна активност коју можете радити са пријатељима код куће“, поделио је.
Сет ће бити доступан путем Coctail Courier-а током целе празничне сезоне.