ОДРЖАН 36. САЈАМ ЗАПОШЉАВАЊА У НОВОМ САДУ Послодавци понудили 664 радна места ШАНСУ ЗА ПОСАО ДОБИЛИ СУ РАДНИЦИ У ПРОИЗВОДЊИ, ТРГОВИНИ, АДМИНИСТРАЦИЈИ...
Сајам запошљавања, 36. по реду, одржао се јуче у Аули Мастер центра на Новосадском сајму.
Oвај сајам организовали су Град Нови Сад и филијала Националне службе за запошљавање у Новом Саду, а у Мастер центру окупило се 62 послодавца са укупном понудом од 664 слободна радна места.
Највећу шансу да пронађу посао имали су радници у производњи, трговини, администрацији, транспорту и угоститељству, а радна места се нуде и агрономима, технолозима, ИТ инжењерима, маркетиншким стручњацима, као и магационерима, комерцијалистима, фризерима, електричарима и пекарима.
– Заиста смо задовољени одзивом, пријавило се доста потенцијалних запослених, а тренутно имамо највише отворених позиција у производњи – рекла је Мина Кузмановић из компаније „Континентал”. – Наша компанија је у Новом Саду већ четири године и можемо се похвалити да нам нови пројекти стално пристижу, самим тим стално проширујемо наш тим и нудимо нова радна места.
Највећу шансу да пронађу посао имали су радници у производњи, трговини, администрацији, транспорту и угоститељству, а радна места се нуде и агрономима, технолозима, ИТ инжењерима, маркетиншким стручњацима
Подаци Националне службе за запошљавање показују да је у Новом Саду крајем октобра било регистровано 9.039 назапослених, што је за 16 процената мање у односу на исти месец прошле године.
– Обишао сам све штандове и заиста је широка понуда, ја претежно тражим посао у струци али сам свакако погледао и остале позиције за које сматрам да би ми одговарале – рекао је за „Дневник” суграђанин Мирослав Менић, по струци возач и механичар.
Од укупног броја незапослених у нашем граду, жене чине 62 процената, стручни радници 82 одсто, млади 17 процената, а стари 39 одсто.
– Компанија „Foodscale hub” је дошла са специфичном понудом, оно што нас издваја јесу позиције за европске пројекте, што пријављенима може омогућити да се повежу са колегама из Европе – казала је Јулија Митровић, која руководи комуникација у компанији „Foodscale hub”.
Текст и фото: Б. Гуран