окоТВоко: Добре и лоше девојке на телевизијама
Српска мајка, Светлана Ражнатовић, постала је велика помиритељка.
Успела је у свом ток-шоуу на Блиц телевизији да угости Бресквицу и српску представницу на Евровизији Teya Дору. Светлана Ражнатовић је одлучила да постане ћирилична Опра Винфри и ову мега ексклузиву је могла да уради само она, кад већ РТС то није покушао нити желео. И Бресквица и Teya Дора су се показале као добре и васпитане девојке, а све су то и њена деца. Некада деца, сада већ и људи.
Гоца Тржан је изјавила да су и Tеya Дора и Бресквица пристојне, фине и нормалне девојке. Људи треба да поведу рачуна шта о њима причају. Тако да је и протест због неодласка Бресквице на Евросонг завршио са два демонстранта који су се окупили испред РТС-а. Било је више новинара него учесника митинга. Гле симболике - све се то десило чувеног деветог марта кад је Вук Драшковић јуришао на ТВ Бастиљу и на дан кад је Беби Дол на Евровизији наступала са песмом „Бразил”. Историја је јако чудна и јако је незахвално бити пророк. Не би нам помогли ни Тарабићи, ни Видовита Зорка, а богами ни Клеопатра.
Луче из Касидола направило је прави саобраћајни колапс на новосадским улицама када је прошлог петка наступала на Спенсу. Генерација деведесетих, како их зову „Y и генерација З”, сматрају Драгану Мирковић Лејди Гагом свог детињства, па није ни чудо коју је еуфорију изазвала на Спенсу.
Луче из Касидола је направило прави лом и изгледа да сада жене најбоље забављају даме за 8. март. То су потврдиле и Фрајле на свом концерту у МТС дворани у Београду. Не заборавимо то да је Луче из Касидола и једна од власница ДМ телевизије, која је једна од најутицајнијих телевизија када је у питању домаћа дијаспора, али, треба рећи и да је то телевизија у којој углавном могу да се гледају стари спотови са ВХС касета и да се у њиховим емисијама читају жеље, честитке и поздрави. Драгана је одлучила да направи преседан на Спенсу па је одлучила да даје изјаве у ходнику пред наступ, јер ју је је дочекала гомила новинара са портала, телевизија и свега оног што данас Србије јесте.
Пошто се медији баш и нису претргли да пропрате манекенски наступ Јелене Карлеуше у Паризу, верујем да „мала од скандала” није задовољна публицитетом за њен нови светски успех па је остао и даље опробани рецепт да се на Телевизији Курир мало оплете по колегиницама и по оној која је вечито жуља, а то је певачица из Житорађе. И ко је онда естрадна српска мајка, а ко српска маћеха остаје да видимо. Занимљиво је да ми имамо нашу Алексис и нашу Кристл с тим што су јунакиње ове колумне промениле улоге, јер није све баш исто као у серији „Династија”.
Пре му то дође као „Игра судбине”. Венди и Маја Николић су постале сталне естрадне коментаторке код Јоване Јеремић. По причи Маје Николић испада да је Северина победила на Дори. Драгана Мирковић, која је увек важила за добру девојку, заратила је са Цецом, а целом спору се прикључила и Мира Шкорић, јер је Маја Беровић са српском мајком певала њихову дуетску песму у једном телевизијском шоу програму. И тиме се од јутра до сутра пуне програмске шеме телевизија. Чак је и вечито чедна Сања Долежал изјавила да јој је уредница ХРТ-а питала са ким је спавала да би добила посао.
Некад добре девојке наше естраде постале су свађалице. Са појавом ријалити програма и многих ток-шоу програма језичаре и лоше девојке, силиконке, старлете чудног морала дошле су да буду краљице шера и рејтинга. Много, много тога се променило за ових тридесет година од како певају и Цеца, Драгана и Мира. Много тога се променило, а заправо све је остало исто „само њега нема”, како је то некад лепо певала Тијана Дапчевић. И тако... све се врти око добрих и лоших девојака на нашим телевизијама, а за крај да паметно завршимо ову колумну цитираћу једну песму Нових фосила: „Добре девојке иду у рај баш све, лоше девојке иду где год зажеле”.
Александар Филиповић