„ПАРКИНГ СЕРВИС” РАСПИСАО ТЕНДЕР ЗА ИЗВОЂАЧЕ За одржавање паркиралишта и такси стајалишта 15 милиона динара
За реконструкцију и санацију паркиралишта и такси стајалишта у граду ЈКП „Паркинг сервис” планира да издвоји 15 милиона динара без ПДВ-а, на годишњем нивоу, што је процењена вредност недавно расписане јавне набавке.
Реч је о текућем и инвестиционом одржавању, као и радовима који ће бити обављани по налогу инспекције.
„С обзиром на то да се ради о радовима чији је обим и разноликост на годишњем нивоу немогуће прецизно утврдити, унапред је одређена вредност уговора у висини процењене вредности јавне набавке, док вредност из понуде представља основ за поређење (рангирање) у оквиру елемента критеријума најнижа понуђена цена”, објашњено је у техничкој спецификацији „Паркинг сервиса”, објављеној на Порталу јавних набавки.
Рок за завршетак радова биће дефинисан у појединачним налозима, у складу с обимом посла. Обавеза одабраног извођача биће да пре почетка радова то пријави надлежним институцијама, те исходује решење о измени режима саобраћаја и постави одговарајућу сигнализацију, као и да обележи градилиште.
Нови паук вредан 23,5 милиона
За куповину камиона, возачима добро познатог „паука”, ЈКП „Паркинг сервис” наменило је 23,5 милиона динара, без ПДВ-а, односно то је процењена вредност недавно расписане јавне набавке. Понуде на тендер подносе се до 25. марта, а рок за испоруку, како је наведено, не може бити дужи од 240 дана, од закључивања уговора с одабраним добављачем.
Предвиђено је сукцесивно плаћање, по завршетку сваког посла и испостављању трошкова. Јавно комунално предузеће ће о свом трошку ангажовати надзор, који ће контролисати радове, за чији ће, пак, квалитет одабрани извођач гарантовати најмање годину дана. Како се може приметити, „Паркинг сервис” задржава право да не утроши целокупан износ уговорене вредности посла, уколико за то не буде потребе.
Ранијих година реконструкција и санација паркиралишта поверавана је грађевинском предузећу „Омега”, а, примера ради, 2023. „Паркинг сервис” је за те послове определио десет милиона динара, без ПДВ-а.
Понуде на тендер подносе се до 19. марта, након чега ће бити донета одлука о додели уговора или обустави поступка.
Текст и фото: Ј. Вукашиновић