РЕКОНСТРУИШУ СЕ ПУТЕВИ У ОКОЛИНИ ЧАЧКА УНИШТЕНИ ТОКОМ ИЗГРАДЊЕ АУТО-ПУТА МИЛОШ ВЕЛИКИ Ту цену смо морали да платимо, али КИНЕЗИ ЋЕ СВЕ ДА ПОПРАВЕ
ЧАЧАК: На територији града Чачка биће реконструисани сви локални путеви уништени током изградње ауто-пута, а пре свега 28 километара у селу Горња Горевница.
- Прошле године је урађено пет километара. У овом тренутку се ради још четири али је планирано да се уради све што је оштећено током изградње ауто-пута. Ту цену смо морали да платимо и то је договорено са кинеским извођачима”, рекао је директор Путева Србије Зоран Дробњак за РИНУ.
Дробњак је најавио и изградњу нових и реконструкцију постојећих кружних токова у самом Чачку, у коме већ постоји девет раскрсница са оваквим решењем.
- Урадићемо пет кружних токова у самом Чачку. То је много боље решење него семафори. Радови ће кренути на пролеће, а пројекти су већ готови. Почињемо да радимо обилазницу од Љубића преко Западне Мораве до Бељине, Јабучњак или северну обилазницу”, истакао је Дробњак.
Нови кружни токови ће бити изграђени у насељу Атеница, код цркве свете Марине, и два на „кружном путу” односно обилазници око Чачка и то један у Придворици, а други у Коњевићима. Два постојећа кружна тока, један на почетку Булевара Танаска Рајића, у Љубићу на такозваној „Рампи”, а други у Коњевићима, биће проширени како би били у пуном профилу од 41 метра.
Када је у питању изградња деонице ауто-пута Милош Велики од Паковраћа до Лучана, Дробњак истиче да су неимаре затекли велики проблем са тунелом „Муњино Брдо”.
- Изузетно лоша геологија, доста воде и растресит материјал. Због тога се споро ради, дневно по метар или два. Треба још пар стотина метара како би се изашло из тих проблема, а после ће ићи брже. Тада ће се радити од осам до дванаест метара дневно, како би се завршило до следеће године у ово доба”, рекао је Дорбњак.
(РИНА)