broken clouds
23°C
20.09.2024.
Нови Сад
eur
117.062
usd
104.8191
Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

ЗАВРШЕНА ЈАВНА РАСПРАВА О МОСТУ У СКУПШТИНИ НОВОГ САДА (ФОТО ВИДЕО)

06.07.2023. 08:50 10:41
Пише:
Извор: Дневник (Р. Хаџић)

Презентација Студије о процени утицаја на животну средину четвртог моста одржана је данас у Великој сали Скупштине града.

Презентација и јавна расправа о Студији процене утицаја на животну средину моста између Новог Сада и Сремске Каменице завршена је два сата након почетка, а једна ствар након тога је јасна - нико није против изградње новог моста. Додуше, део присутних грађана поновио је раније изнете сумње и примедбе да је мост прескуп, да је могло да се ради на другачији начин уз мање штете по околину, док су представници фирме МХМ пројекат, која је израдила Студију, појаснили да је она урађена у складу са законом, те да ће примедбе и сугсетије грађана бити заблежене и размотрене, а поједине и уврштене у коначну верзију Студије.

Подсетимо, нови мост, чију изградњу финансира држава, требало би да буде завршен до 2025. године. Са прилазним вијадуктом, мост ће бити дуг око 2,5 километра, док ће главна конструкција изнад реке бити дуга 880 метара. Имаће две коловозне, са по две саобраћајне траке, биће широк скоро 30 метара, а имаће и обостране пешачке и бициклистичке стазе. Конструкцију над водом држаће три једнострука пилона од по 30 метара висине са 11 косих затега у паровима.

Са бачке стране, на мост ће се моћи попети с Булевара Европе код укрштања са Улицом Тоне Хаџића, док ће за саобраћај из попречних улица служити шест улазно-силазних рампи. За бицклисте и пешаке предвиђене су још четири такве рампе. На сремској страни мост ће излазити на кружни раскрсницу са одвојеним десним скретањима у свим смеровима, који воде ка Беочину, Сремској Каменици и ка будућем Фрушкогорском коридору. Пројектована брзина на мосту износи 80 км/х, а преко њега неће ићи тешки теретни саобраћај.

Стручњаци од новог моста очекују да смањи оптерећење на Мосту слободе за око 40 одсто, а на Варадинској дуги интензитет би требало да буде преполовљен. Уз то, растеретио би се саобраћај на Булевару ослобођења од Дунава до Футошке улице.          

 

 

Аутор:
Пошаљите коментар