Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

ZAVRŠENA JAVNA RASPRAVA O MOSTU U SKUPŠTINI NOVOG SADA (FOTO VIDEO)

06.07.2023. 08:50 10:41
Piše:
Izvor: Dnevnik (R. Hadžić)

Prezentacija Studije o proceni uticaja na životnu sredinu četvrtog mosta održana je danas u Velikoj sali Skupštine grada.

Prezentacija i javna rasprava o Studiji procene uticaja na životnu sredinu mosta između Novog Sada i Sremske Kamenice završena je dva sata nakon početka, a jedna stvar nakon toga je jasna - niko nije protiv izgradnje novog mosta. Doduše, deo prisutnih građana ponovio je ranije iznete sumnje i primedbe da je most preskup, da je moglo da se radi na drugačiji način uz manje štete po okolinu, dok su predstavnici firme MHM projekat, koja je izradila Studiju, pojasnili da je ona urađena u skladu sa zakonom, te da će primedbe i sugsetije građana biti zabležene i razmotrene, a pojedine i uvrštene u konačnu verziju Studije.

Podsetimo, novi most, čiju izgradnju finansira država, trebalo bi da bude završen do 2025. godine. Sa prilaznim vijaduktom, most će biti dug oko 2,5 kilometra, dok će glavna konstrukcija iznad reke biti duga 880 metara. Imaće dve kolovozne, sa po dve saobraćajne trake, biće širok skoro 30 metara, a imaće i obostrane pešačke i biciklističke staze. Konstrukciju nad vodom držaće tri jednostruka pilona od po 30 metara visine sa 11 kosih zatega u parovima.

Sa bačke strane, na most će se moći popeti s Bulevara Evrope kod ukrštanja sa Ulicom Tone Hadžića, dok će za saobraćaj iz poprečnih ulica služiti šest ulazno-silaznih rampi. Za bickliste i pešake predviđene su još četiri takve rampe. Na sremskoj strani most će izlaziti na kružni raskrsnicu sa odvojenim desnim skretanjima u svim smerovima, koji vode ka Beočinu, Sremskoj Kamenici i ka budućem Fruškogorskom koridoru. Projektovana brzina na mostu iznosi 80 km/h, a preko njega neće ići teški teretni saobraćaj.

Stručnjaci od novog mosta očekuju da smanji opterećenje na Mostu slobode za oko 40 odsto, a na Varadinskoj dugi intenzitet bi trebalo da bude prepolovljen. Uz to, rasteretio bi se saobraćaj na Bulevaru oslobođenja od Dunava do Futoške ulice.          

 

 

Autor:
Pošaljite komentar