Повезивање другог прстена у Црвенки
СОМБОР: Градска управа често истиче да јој је један од приоритетних задатака побољшање путне инфраструктуре у Сомбору и насељеним местима, па се готово сваке године виде и резултати тих стремљења.
Да се све одвија по предвиђеним годишњим плановима, желео је да се увери и први човек извршне власти, градоначелник Антонио Ратковић, који је са својим сарадницима обишао радове на асфалтирању улица у градској Месној заједници „Црвенка“.
- У току је асфалтирање Партизанске улице у дужини од око 650 метара, као и припремни радови у Стефана Дечанског. Асфалтирање у овој улици очекујемо у наредним данима, тако да ћемо, што се тиче Месне заједнице „Црвенка“ завршити комплетно радове које смо планирали за 2022. годину. Након ових радова настављамо и у другим месним заједницама са пресвлачењем улица и тротоара- рекао је Ратковић.
Асфалтирањем дотрајалих путева, значајно ће бити унапређена безбедност свих учесника у саобраћају, наглашавају у Градској управи, а у великој мери ће олакшати грађанима кретање кроз сомборске улице. Конкретни радови који се ових дана завршавају у Партизанској улици имају додатни значај, јер је ово једна од градских саобраћајница које представљају такозвани други саобраћајни прстен. Наиме, ова улица повезује Коњовићеву и Улицу Милоша Обилића у чијим наставцима су Суботички, односно Чонопљански пут, па управо Партизанску улицу многи моторизовани Сомборци, али и они који посећују овај град користе као својеврсни обилазницу. Значај ове „секундарне“ обилазнице која добрано растерећује саобраћај у ужем делу града тим је већи пошто такозвана североисточна обилазница око Сомбора, односно део трећег саобраћајног престена у овом делу, никада није ни пројектована, нити су постојали озбиљнији, конкретнији планови за њену изградњу.
Ова чињеница, поготово у светлу недавног потпуног укидања великог броја деценијама уназад нефункционалних пружних праваца и њихове демонтаже, можда би могла да „врати на сто“ својевремену идеју да се за ту терцијарну североисточну обилазницу искористи траса индустријског железничког колосека који је водио од сомборске железничке станице до, у НАТО агресији уништених, терминала Нафтне индустрије Србије на такозваном Старом Сивачком путу.
Текст и фото:
М. Миљеновић