Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Povezivanje drugog prstena u Crvenki

01.10.2022. 12:15 14:04
Piše:
Foto: M. Miljenović

SOMBOR:  Gradska uprava često ističe da joj je jedan od prioritetnih zadataka poboljšanje putne infrastrukture u Somboru i naseljenim mestima, pa se gotovo svake godine vide i rezultati tih stremljenja.

Da se sve odvija po predviđenim godišnjim planovima, želeo je da se uveri i prvi čovek izvršne vlasti, gradonačelnik Antonio Ratković, koji je sa svojim saradnicima obišao radove na asfaltiranju ulica u gradskoj Mesnoj zajednici „Crvenka“.

- U toku je asfaltiranje Partizanske ulice u dužini od oko 650 metara, kao i pripremni radovi u Stefana Dečanskog. Asfaltiranje u ovoj ulici očekujemo u narednim danima, tako da ćemo, što se tiče Mesne zajednice „Crvenka“ završiti kompletno radove koje smo planirali za 2022. godinu. Nakon ovih radova nastavljamo i u drugim mesnim zajednicama sa presvlačenjem ulica i trotoara- rekao je Ratković.

Asfaltiranjem dotrajalih puteva, značajno će biti unapređena bezbednost svih učesnika u saobraćaju, naglašavaju u Gradskoj upravi, a u velikoj meri će olakšati građanima kretanje kroz somborske ulice. Konkretni radovi koji se ovih dana završavaju u Partizanskoj ulici imaju dodatni značaj, jer je ovo jedna od gradskih saobraćajnica koje predstavljaju takozvani drugi saobraćajni prsten. Naime, ova ulica povezuje Konjovićevu i Ulicu Miloša Obilića u čijim nastavcima su Subotički, odnosno Čonopljanski put, pa upravo Partizansku ulicu mnogi motorizovani Somborci, ali i oni koji posećuju ovaj grad koriste kao svojevrsni obilaznicu. Značaj ove „sekundarne“ obilaznice koja dobrano rasterećuje saobraćaj u užem delu grada tim je veći pošto takozvana severoistočna obilaznica oko Sombora, odnosno deo trećeg saobraćajnog prestena u ovom delu, nikada nije ni projektovana, niti su postojali ozbiljniji, konkretniji planovi za njenu izgradnju.

Ova činjenica, pogotovo u svetlu nedavnog potpunog ukidanja velikog broja decenijama unazad nefunkcionalnih pružnih pravaca i njihove demontaže, možda bi mogla da „vrati na sto“ svojevremenu ideju da se za tu tercijarnu severoistočnu obilaznicu iskoristi trasa industrijskog železničkog koloseka koji je vodio od somborske železničke stanice do, u NATO agresiji uništenih, terminala Naftne industrije Srbije na takozvanom Starom Sivačkom putu.

Tekst i foto:

M. Miljenović

 

Piše:
Pošaljite komentar