Келвин Клајн на удару критика због рекламе с трудним мушкарцем
БЕОГРАД: Амерички глоблано познати модни креатор Келвин Клајн нашао се на мети критика након што је обајвио рекламу о "новој стварности" у којој су између осталог главни актери трансродни пар, односно трансродни мушкарац у дветом месецу трудноће.
Келвин Клајн је фотографије за рекламу доњег веша објавио на Инстаграму, на Дан мајки, а на њима су приказане породице у "сировом и аутентичном облику" - од мајке која доји бебу из мешовитог брака до трансродног пара који чека прво дете, а којом је како каже, желео да "укаже на реалност нових породица", преносе бројни медији. Међутим, слике разноликих нових породица изазвале су незадовољство критичара, међу којима су поједини чак навели да више не желе да купују, нити да виде ишта што носи назив Келвин Клајн.
Упркос томе што је трудноћа све чешћа међу трансродним мушкарцима, неки од 22 милиона пратилаца бренда доњег веша на Инстаграму поставили су за задатак да поврате застарелу трансфобичну реторику у одељку за коментаре, наводе медији.
На сликама, Роберто, трансродни мушкарац, показује свој труднички стомак док позира са трансродном супругом Ериком.
Можемо да имамо децу биолошки или из срца...наше место је да волимо и да будемо вољени, навео је пар.
Трансфобицни коментари испод објаве на Инстаграму критички су настројени према одлуци компаније ЦК да у рекламу укључи све врсте породица, укључујући Роберта и Ерику. Речи попут ''блокирано'', "отказано" и "никад више не купујем“, нашле су се међу коментарима тог модног бренда на Инстаграму.
Бројни критичари су и на Твитеру поделили своје уверење да трансродни мушкарци не могу или не би смели да затрудне и имају децу. Келвин Клајн је поводом критика на Инстаграму позвао људе да привхате платформу као инклузивну, уз поштовање према окружењу и праву сваког појединаца на избор.
У модној кући Келвин Клајн толеришемо све осим нетолеранције - сваки нетолерантни коментар биће уклоњен, а сви налози који имају изливе мржње могу бити блокирани, навео је Клајн и нагласио да се у компанији радују наставку позитивног и инклузивног дијалога у партнерству са заједницом. Како наводи Инди100, додатак британског ''Индипендента'', Келвин Клајн је био под лупом јер није довољно укључивао различите моделе и приче у своје кампање.
Током последњих пет до 10 година, компанија се потрудила да обезбеди да више разноликих људи буде обухваћено рекламама, пише Инди100.