Лучић: Јунајтед група користи медије да сузбије конкуренцију
ПАНЧЕВО: Јунајтед група увек користи своје информативне канале да би дисциплиновала противнике, а пример кабловског оператора Пошта Нета је занимљив да покаже колико то раде искључиво у одбану свог бизниса, изјавио је генерални директор Телекома Србије Владимир Лучић.
"Пошта Нет је имала ту трагичну судбину да уместо да остане део Телекома, да би се развијала, припала је Пошти којој то није био прави бизнис и Пошта је после 2001. године престала да се развија и чак у већем делу Београда немате Пошта Нет. Тако да је она имала 120.000 корисника, сада има 57.000 и фактички је била лак план на терену. Преузимањем тих корисника чувамо корисничку базу у Телекому и ти корисници ће сада добити много бољи интернет и телевизијске канале, тако да ће бити задовољни", рекао је Лучић гостујући на ТВ Панчеву.
Он је истакао како је у том преузимању најважније то што ће Пошта Србије доћи до средстава да модернизује своје пословање.
"За Пошту је било каректеристично да је изгубила трку са разним приватницима у тој задњој испоруци. Пошта сада углавном испоручује коверте, међутим ако наручите преко интернета неке производе, видећете да вам то испоручују разне приватне фирме, а не Пошта", приметио је Лучић.
Додао је како ће сада та позиција државне Поште моћи да се промени, што смета Јунајтед групи.
"Евидентно је да ће Пошта, захваљујући тим средствима, да се фокусира на тај сегменат и постати јак конкурент приватницима. Фактички власник највеће фирме за испоруку која је присутна у 21 граду ''Д експрес'', је Јунајтед група и то од пре неколико месеци, иако они о томе много не причају", рекао је Лучић наводећи да они више причају о аквизицијама у иностранству, али да у пословном смислу Јунајтед групи смета сарадња Телекома и Поште.
Лучић је рекао да по интензитету кампање против пословног договора Поште и Телекома може да се схвати да Јунајтед група има неки специајални "бизнис мотив".
Директор Телекома је, у прилог тврдњи да Јунајтед група користи своје медије да сузбије конкуренцију, навео да се до почетка ширења кабловске мреже Телекома Србије о тој државној компанији у медијима Јунајтед групе појављивала једна или две протоколарне вести годишње, а да данас има на стотине негативних објава.
Лучић је оценио да то представља злоупотребу доминантног положаја на тржишту, јер Јунајтед група и даље имају преко 40 одсто тржишног удела.