Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Компанија "Нектар" прва се пријавила за жиг "Чуваркућа"

17.06.2020. 12:02 12:17
Пише:
Фото: Танјуг/Драган Кујунџић/Михајло Јанковић и Марко Чадеж

БЕОГРАД: Компанија "Нектар" данас је званично предала пријаву за жиг "Чуваркућа" за сокове од облачинске вишње и ариљске малине.

Директор "Нектар Групе" Михаило Јанковић најавио је да ће та компанија наредних дана поднети пријаву за жиг за сокове од јабуке, брескве, пасирани парадајз томатело и неке од џемова.



"Сматрам да имамо производе који могу са поносом да носе жиг "Чуваркућа" и да ћемо тиме бар мало допринети јачању колективне свести о значају куповине домаћих производа", рекао је Јанковић на заједничкој конференцији са председником Привредне коморе Србије (ПКС) Марком Чадежом.



Јанковић је позвао и остале компаније у Србији да се прикључе акцији ПКС "Стварано у Србији" истичући да је она од великог значаја за привреду Србије.



Истакао је да се тај пројекат ПКС поклапа са напорима те компаније да створена додата вредност остане у Србији.



У нашој индустрији 85 одсто вредности од сока од домаће јабуке остане у Србији, а код увозног сока од јабуке свега 25 одсто, навео је Јанковић.



Како је рекао, то довољно говори о вредности избора који потрошачи праве у свакодневној куповини.



Сваки динар потрошен за куповину домаћих производа од домаћих сировина се враћа у домаћу потрошњу кроз локалне плате, порезе, здравствено осигурање, пензионо осигурање.., истакао је он.



Јанковић је додао да ће та компанија наставити да јача сарадњу са фармерима, односно да се повећа њихов број, и да више извози.



Тренутно "Нектар" извози производе на више од 60 тржишта.



Председник ПКС Марко Чадеж је рекао да му је веома драго што је управо компанија "Нектар" међу првима одлучила да се прикључи акцији и добије жиг који заслужује.



Истакао је да та компанија на најбољи начин афирмише домаће прозиводе и креира ланац вредности- од оног ко узгаја неко добро до прозвођача и прераде, и свих у ланцу .



Чадеж је навео да је, када се размишљало о акцији "Стварано у Србији", прва асоцијација му је био оснивач "Нектара" Слободан Радун који је, истакао је - био прави "чуваркућа" и имао добру визију.



Додао је да је управо Радунова визија показала да није свеједно шта купујемо и да ли ће јабука бити из Владичиног Хана или увезена из Пољске.



Акција Привредне коморе Србије "Стварано у Србији" почела је у уторак промоцијом колективног жига "Чуваркућа", а фирме које желе да њихови производи носе ову престижну ознаку квалитета могу да се пријаве преко сајта stvaranousrbiji.rs на којем су наведени и услови за пријаву.



Један од главних критеријума је да 80 посто вредности производа буде створено у Србији, али и да буде у питању квалитетан, здрав и еколошки прихватљив производ.

Пише:
Пошаљите коментар
НЕКТАР Од мале фирме до великог бренда

НЕКТАР Од мале фирме до великог бренда

01.01.2019. 13:41 13:49