broken clouds
18°C
20.09.2024.
Нови Сад
eur
117.058
usd
105.2585
Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Од понедељка раде шалтери за лична документа и друге послове

10.05.2020. 11:33 11:35
Пише:
Извор: Шалтер-сала МУП-а на Булевару ослобођења 143 Фото: Дневник.рс

БЕОГРАД: Од понедељка, 11. маја, почеће с радом шалтери Управе за управне послове Министарства унутрашњих послова у полицијским управама и станицама на којима грађани могу поднети захтеве за издавање личних докумената и обавити друге послове, саопштио је МУП.

На шалтерима полицијских управа и станица грађан ће моћи да обаве послове пријаве пребивалишта и боравишта, поднесу захтев за издавање личних карата, пасоша, возачких дозвола, регистрације возила, оружја, држављанства, као и да подигну та документа.

Управа за управне послове препоручује грађанима да захтеве за прву регистрацију и промену власништва возила, промену података уписаних на саобраћајној дозволи и друге захтеве везане за регистрацију возила полицијским станицама и управама шаљу препорученом поштом.

Списак документације потребне за ове послове грађани могу наћи на сајту Министарства унутрашњих послова, а уз документацију потребно је доставити и контакт телефон подносиоца захтева, преко кога ће бити обавештен о термину за уручење докумената, саопштио је МУП.

У вези с регистрационим налепницама за возила уписана у јединствени регистар, Управа за управне послове истиче да ће се оне, до 1. јула 2020. године, издавати искључиво на техничком прегледу возила.

Грађани, као и раније, термин за подношење захтева за личну карту и пасош могу заказати преко портала еУправа, а лична документа којима је истекао рок важења за време ванредног стања, важиће до окончања поступака и доношења одлука по захтевима за издавање личних докумената, који буду поднети у року од 30 дана од престанка ванредног стања.

Како је саопштено, пријаву пребивалишта за новорођено дете родитељи, са скенираном документацијом и другим потребним подацима, могу поднети електронским путем на имејл drzavljanstvalk.odsekodsе[email protected].

Од сутра, управа за странце Полицијске управе за град Београд радиће са странкама сваког дана, и викендом, од 8 до 18. 30 часова, а термини за долазак у просторије ове управе моћи ће да се закажу на телефон 011-3618-972 или имејл адресу [email protected].

Министарство унутрашњих послова истиче да је приликом посете полицијским управама и станицама потребно поштовати прописане мере заштите.

Аутор:
Пошаљите коментар
Од понедељка раде шалтери ЈКП „Информатика”

Од понедељка раде шалтери ЈКП „Информатика”

09.05.2020. 20:22 20:23
Празни шалтери и отказани летови - слика аеродрома у доба короне

Празни шалтери и отказани летови - слика аеродрома у доба короне

18.03.2020. 17:59 18:11