Индустрија лепоте мења маркетиншке стратегије због короне
ЛОНДОН: Индустрија лепоте ради на изменама маркетиншких стратегија како би и у доба епидемије сачувала свој положај на тржишту.
Глобална индустрија лепоте вредна 500 милијарди долара је услед избијања пандемије корона вируса морала скоро преко ноћи да промени маркетиншке тактике како би сачувала муштерије и приказала своје производе као важне.
Тако је фокус са декоративне козметике стављен на производе за негу коже, док међу шминком доминирају они производи за улепшавање дела лица који је видљив под маскама, пре свега коректор, а кармини се тренутно налазе у другом плану.
Шминка се рекламира као средство које има за циљ да омогући постизање што бољег изгледа пред камерама телефона и компјутера путем којих се у доба пандемије највише комуницира, док је нега коже представљена као ритуал који доводи до тренутног олакшања од стреса изазваног ситуацијом у којој се налазимо.
Осим тога, козметичке компаније сада своје производе рекламирају путем кампања на друштвеним мрежама, а не преко телевизијских реклама, како преноси Ројтерс.
Куповина козметичких производа сада се претежно одвија преко интернета, а производи за којима постоји највећа потражња су велика паковања шампона, производи за негу коже и фарбе за косу за кућну употребу, који се продају у великим количинама.
У САД је у последњој недељи марта забележен пад продаје козметичких производа за 28 одсто у поређењу са истим периодом у prеthodnoj години.
Из Лореала наводе да је онлајн продаја њихових производа скочила за 50 одсто, као и да ће ово ублажити пад продаје у продавницама.
И у Кини је продаја козметичких производа полако почела да се враћа у нормалу и оцекује се да ће у наредном периоду јос више расти.