clear sky
0°C
22.02.2025.
Нови Сад
eur
117.0992
usd
112.8015
Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

За дигитализацију се пријавило 150 малих и средњих предузећа

21.04.2020. 19:08 19:16
Пише:
Фото: pixabay.com

БЕОГРАД: Центру за дигиталну трансформацију (ЦДТ) Привредне коморе Србије пријавило се за два дана 150 малих и средњих предузећа за СПЕЕД програм подршке МСП, који је развијен као непосредан одговор на ситуацију насталу због пандемије корона вируса.

Програм подразумева дводневну онлајн бесплатну консултантску подршку сертификовиних стручњака за дигиталну трансформацију малим и средњим фирмама.

Током обуке свака компанија има прилику да на основу својих потреба добије конкретне савете и едукацију како да уз помоћ дигиталних технологија повећа продају и продуктивност.

“Јавни позив је расписан 8. априла за компаније са пет до 250 запослених из свих области привреде и требало је да буде отворен до краја месеца. Нисмо очекивали овакав одзив“, каже Филип Мрдак, руководилац Центра за дигиталну трансформацију ПКС.

Оснивање, као и актуелни СПЕЕД програм, подржала је Немачка организација за међународну сарадњу ГИЗ, кроз пројекат Развој приватног сектора у Србији у оквиру Немачке развојне сарадње.

Према речима Мрдака, очигледно да је потреба за другачијим организовањем пословања у актуелним околностима, подигла мотивацију српских предузећа да унапреде знање у области дигитализације.

“У наредном периоду наши консултанти за дигиталну трансформацију почеће да раде са првих 100 пријављених предузећа, а ми ћемо покушати да нађемо начин да и 50 осталих, за које тренутно нема места у програму, добију исту подршку”, навео је он.

Већина пријављених компанија има 10 до 15 запослених и бави се трговином, а углавном су заинтересоване за едукацију у области е-продаје и дигиталне комуникације са потенцијалним купцима.

Међу пријављеним компанијама има и оних које се баве другим делатностима и желе да дигиталне технологије и начине комуникације примене у производњи или организацији пословања уз рад од куће, који је сада масовно присутан, наводи се у саопштењу ГИЗ-а.

Пише:
Пошаљите коментар