clear sky
14°C
21.09.2024.
Нови Сад
eur
117.062
usd
104.8191
Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Девојчица идеју за бизнис добила после убода пчеле

27.02.2020. 23:50 23:55
Пише:
Извор: pixabay.com

ОСТИН: Микаила Улмер, 15. годишња девојчица из Остина у Тексасу, инспирацију за свој бизнис добила је након што је ујела пчела, а сада планира да шири пословање фирме коју је основала када је имала четири године, преноси портал Банкар.ме.

Микаила Улмер је, наиме, извршна директорка фирме "Ме & the Беес Лемонаде", коју је покренула након што ју је породица охрабрила да се пријави на локално такмицење младих у бизнису.

Девојчицу је кад је имала четири године ујела пчела док је смишљала какав посао да покрене, а након почетног страха и бола због уједа врло брзо је постала фасцинирана пчелама сазнавши колико су важне за екосистем.

Тада је одлучила да учини нешто што ће помоћи да се спасу пчеле, па је почела да продаје лимунаду заслађену локалним медом и поклањала је део добити организацијама које се боре за спас пчела.

Лимунаду, направљену по посебном рецепту њене прабаке Хелен, девојчица је 2015. представила у једној телевизијској емисији и добила 60.000 долара од бизнисмена Дејмонда Џона.

Након тога наступала је на бројним пословним догађајима и чак је најавила бившег америчког председника Барака Обаму на Самиту жена САД.

Данас се "Ме & Беес" налази у више од 1.500 трговина широм САД, укључујући гиганте малопродаје, попут Whole Foods, Wegmans и The Фресх Маркет, заједно са све већим бројем ресторана, приколица за храну и компанија за доставу природне хране.

Ове године планира да објави два нова партнерства с малопродајним компанијама, а бренд "Ме & the Беес " проширила је и линијом производа балзама за усне направљених од пчелињег воска.

Микаила Улмер, иначе, сматра да је за модерне компаније кључно да имају позитивну друштвену улогу.

Нове генерације ће радије куповати од компанија које чине добро овом свету. То није само компанија, то је друштвени покрет, наглашава Микаила.

Сањајте као дете. Деца немају страха. Учиниће све што треба да остваре своје снове, савет је који је млада предузетница дала свима који намеравају да покрену сопствени бизнис, без обзира на њихове године.

Аутор:
Пошаљите коментар