Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Хрватски хотелијери смањују цене и у сезони 

20.05.2019. 17:41 18:29
Пише:
Фото: pixabay.com

ЗАГРЕБ: Поучени прошлогодишњим искуством несигурног туристичког тржишта хрватски хотелијери и власници кућа ову сезону започели су акцијским ценама, ласт минит понудама и попустима до чак 35 одсто и то не само за период предсезоне, већ и у главној туристичкој сезони, пише загребачки Јутарњи лист. 

И највећи хотелијер Валамар Ривијера, и Плава Лагуна, и Либурнија Ривијера, али и компанија Блусан - сви они су на тржишту присутни с понудама посебних цена на које су се прошле сезоне одлучивали ипак тек с почетком главне сезоне, кад је негде у другом делу јуна постало јасно да су године двоцифреног раста броја гостију прошлост.



Ове године судећи према актуелним дешавањима нема места забринутости с обзиром на то да хотелијери заправо показују да су савладали технику управљања приходима.



Сања Чижмар из компаније ХД Консалтинг каже да је погрешно поредити овогодишњу ценовну политику хотелијера с прошлогодишњом, јер је стање на конкурентским тржиштима битно друкчије.



Верује да већина хотелијера континуирано прати своје букинг трендове јер је то једини начин да дефинишу праву цену у правом тренутку.



Саговорник Јутарњег листа и добро упућен извор из туристичког сектора открива да просечна цена пансиона по особи на Јадрану за дан износи 61 евро, у Турској је ту услугу могуће добити за 51 евро, а најниже просечне цене вреде у Тунису где дан пансиона стаје само 38 евра.



"Неки кажу да су наши хотелијери већ снизили цене, али може се рећи да је то снижење дошло веома прекасно, посебно с обзиром на чињеницу да је наша конкуренција битно раније кренула с корекцијом цена", каже саговорник Јутарњег и позорава да су прошле сезоне прве назнаке проблема на туристичком тржишту стигле негде с почетком јуна.



И Сања Чижмар поручује да ће се главна битка ове године водити за високу сезону, два летња месеца када су и цене највише, а притом ће најмање проблема, каже, имати они хотелијери који су инвестирали и модернизовали своју понуду.



"Већ данашњи трендови показују да такви хотелијери генерално имају мање проблема у привлачењу потражње. Искуство показује да се прво пуне најбољи хотели, а они генерално имају и највеће стопе заузетости. Информације с тржишта говоре и да хотели с добрим производом имају и добар booking за постсезону", каж Чижмар.

Пише:
Пошаљите коментар