broken clouds
19°C
14.03.2025.
Нови Сад
eur
117.0992
usd
112.8015
Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Мид Еуропа продаје Бамби компанији Кока-Кола ХБЦ

18.02.2019. 11:13 11:18
Пише:
Фото: Промо

БЕОГРАД: Инвестициони фонд "Мид Еуропа Партнерс" саопштио је данас да продаје компанију "Бамби", водећег произвођаца кекса на простору бивше Југославије, компанији Кока-Кола ХБЦ. 

Трансакција је предмет уобичајеног добијања одобрења надлежног регулатора за заштиту тржишне конкуренције, а очекује се да ће бити затворена у другом кварталу 2019. године, наводи се у саопштењу објављеном на сајту "Мид Еуропе", без навођења вредности трансакције.

"Мид Еуропа" је 2015. купила "Бамби" заједно са компанијама Имлек и "Књаз Милош", водећим регионалним играчима и производњи млека и природне минералне воде, формирајући групу "Моји Брендови". 

"'Бамби' је пример нашег приступа додатој вредности - фокусирали смо се на 'Бамбијеву' снагу у категорији кекса избацивши његов чоколадни сектор и повећавајући инвестиције у његове основне брендове кекса. Сада извлачимо 'Бамби' из диверзификоване групе пошто је компанија заслужено нашла своје место у оквиру једног водећег међународног потрошачког бренда", навео је Роберт Кнор, коуправни партнер "Мид Еуропе".

Други партнер "Мид Еуропе", Андреј Бабаче, каже да су "преузели снажно предузеће  и тесно сарађивали с генералним директором 'Мојих брендова', Андрејем Јовановићем, и менаџмент тимом на трансформацији компаније у регионалног лидера која има јединствени препознатљив бренд и лојалност купаца".

Драган Стајковић, генерални директор "Бамбија" је овим поводом поручио: "Са поносом се придружујемо породици веома успешних брендова Кока-Коле ХБЦ. Веруемо да нам њихова јединствена позиција на 28 тржишта пружа снажну окосницу за наставак наше географске експанзије и развој наших амбициозних иновација у корист  потрошача".

Пише:
Пошаљите коментар