Direct Media постаје део United Medije
БЕОГРАД: Унитед Медиа предала је данас Комисији за заштиту конкуренције захтев за одобрење куповине 100 одсто удела у компанији Дирецт Медије на тржиштима Србије, Црне Горе, Македоније и Албаније, што укључује и захтев за одобрење Дирецт Медији за куповину терестријалних телевизијских станица Пинк БиХ и Пинк Црна Гора.
"Дирецт Медиа је модерна адвертајзинг агенција која има велики број клијената у више земаља региона, одличне односе са ТВ станицама и медијима и добро разрађене моделе пласирања и монетизације локалне продукције и атрактивних садржаја. Због тога смо их препознали и као одличну платформу за покретање трансформације телевизија у региону кроз примену нових технологија које се сада уводе у целом свету", каже директор Унитед Медије Александра Суботић.
Како се наводи у саопштењу ове агенције, Дирецт Медиа је скоро две деценије регионални лидер на трзисту медијских и комуникацијских агенција, као и, наводи се, важан партнер у продукцији телевизијског садржаја.
"Драго нам је да је Унитед Медиа препознала вредности Дирецт Медије, и верујем да ће наше удруживање бити кључни фактор трансформације региона ка будућности телевизијског оглашавања у новом дигиталном добу", изјавио је председник компаније Дирецт Медије, Крашимир Гуергов.
Овом аквизицијом, каже се, Дирецт Медиа постаје део великог система Унитед Медије и наставља развој нових технологија, иновативних адвертајзинг модела и примене дигиталног маркетинга.
"То ће омогућити да се осмишљена решења пласирају кроз различите платформе, а Дирецт Медији осигурати потенцијал за даљи раст".
Пинк Интернатионал Company и Жељко Митровић, наводи се у саопштењу, потписали су данас сагласност Дирецт Медији, односно Унитед Медији, да приступи процесу добијања сагласности од надлежних агенција за конкуренцију, а поводом аквизиције две терестријалне телевизије - телевизије Пинк Медија у Црној Гори и телевизије Пинк БХ у Босни и Херцеговини. "Стратегија развоја и будући планови Пинк Медиа Групе усмерени су ка убрзаном развоју продукције, градњи нових продукционих капацитета, пуштању нових кабловских канала као и трансформацији ка потпуно дигиталном облику" речено је у саопштењу.
Како се каже у складу са тим амбицијама Пинк Медија Група је донела одлуку да своје ресурсе концентрише у Србији и на тај начин успостави бољу и продуктивнију контролу над свим својим телевизијским, продукционим и дигиталним операцијама које има у скоро 20 земаља Европе и Света.
"Средства од ове аквизиције Пинк Медиа Група ће употребити за изградњу нових продукционих капацитета, бржи развој и ширење платформе са преко 60 Пинк канала као и за откуп 10 одсто удела Пинк Интернатионал Company којим ће Жељко Митровић поново постати 100 одсто власник централне и најзначајније компаније Пинк система" прецизира се.