Direct Media postaje deo United Medije
BEOGRAD: United Media predala je danas Komisiji za zaštitu konkurencije zahtev za odobrenje kupovine 100 odsto udela u kompaniji Direct Medije na tržištima Srbije, Crne Gore, Makedonije i Albanije, što uključuje i zahtev za odobrenje Direct Mediji za kupovinu terestrijalnih televizijskih stanica Pink BiH i Pink Crna Gora.
"Direct Media je moderna advertajzing agencija koja ima veliki broj klijenata u više zemalja regiona, odlične odnose sa TV stanicama i medijima i dobro razrađene modele plasiranja i monetizacije lokalne produkcije i atraktivnih sadržaja. Zbog toga smo ih prepoznali i kao odličnu platformu za pokretanje transformacije televizija u regionu kroz primenu novih tehnologija koje se sada uvode u celom svetu", kaže direktor United Medije Aleksandra Subotić.
Kako se navodi u saopštenju ove agencije, Direct Media je skoro dve decenije regionalni lider na trzistu medijskih i komunikacijskih agencija, kao i, navodi se, važan partner u produkciji televizijskog sadržaja.
"Drago nam je da je United Media prepoznala vrednosti Direct Medije, i verujem da će naše udruživanje biti ključni faktor transformacije regiona ka budućnosti televizijskog oglašavanja u novom digitalnom dobu", izjavio je predsednik kompanije Direct Medije, Krašimir Guergov.
Ovom akvizicijom, kaže se, Direct Media postaje deo velikog sistema United Medije i nastavlja razvoj novih tehnologija, inovativnih advertajzing modela i primene digitalnog marketinga.
"To će omogućiti da se osmišljena rešenja plasiraju kroz različite platforme, a Direct Mediji osigurati potencijal za dalji rast".
Pink International Company i Željko Mitrović, navodi se u saopštenju, potpisali su danas saglasnost Direct Mediji, odnosno United Mediji, da pristupi procesu dobijanja saglasnosti od nadležnih agencija za konkurenciju, a povodom akvizicije dve terestrijalne televizije - televizije Pink Medija u Crnoj Gori i televizije Pink BH u Bosni i Hercegovini. "Strategija razvoja i budući planovi Pink Media Grupe usmereni su ka ubrzanom razvoju produkcije, gradnji novih produkcionih kapaciteta, puštanju novih kablovskih kanala kao i transformaciji ka potpuno digitalnom obliku" rečeno je u saopštenju.
Kako se kaže u skladu sa tim ambicijama Pink Medija Grupa je donela odluku da svoje resurse koncentriše u Srbiji i na taj način uspostavi bolju i produktivniju kontrolu nad svim svojim televizijskim, produkcionim i digitalnim operacijama koje ima u skoro 20 zemalja Evrope i Sveta.
"Sredstva od ove akvizicije Pink Media Grupa će upotrebiti za izgradnju novih produkcionih kapaciteta, brži razvoj i širenje platforme sa preko 60 Pink kanala kao i za otkup 10 odsto udela Pink International Company kojim će Željko Mitrović ponovo postati 100 odsto vlasnik centralne i najznačajnije kompanije Pink sistema" precizira se.