Кока-кола у Јапану лансирала своје прво алкохолно пиће
ТОКИО: "Кока-кола" је данас у Јапану лансирала своје прво алкохолно пиће, са укусом лимуна, у покушају да освоји нова тржишта и потрошаче.
Амерички гигант у производњи пића у продају је данас пустио три врсте пенушавог пића са укусом лимуна, са три до осам процента алкохола, преноси Би-Би-Си.
Нови производ, који је "Кола-кола" описала као "јединствен" у својој 125-годишњој историји, намењен је растућем тржишту младих - поготову женског пола.
"Кока-кола", како наводи, не планира да ново пиће представи на тржиштима изван Јапана.
У складу са традицијом ове компаније, рецепт је строго чувана тајна, али је ново пиће прављено по моделу популарних јапанских пића Чу-Хи - мешавине локалног алкохола и разних воћних укуса.
Иначе, јапанско пиће Чу-Хи на тржишту је својевремено представљено као алтернатива за пиво, показавши се посебно популарним међу припадницама женског пола.
Јапанске компаније као што су Сунтори, Асахи и Кирин, тренутно доминирају у производњи конзерви пића Чу-Хи, чији су најпопуларнији укуси снажни цитруси попут грејпфрута или лимуна.
Освежавајућа пића с ниским процентом алкохола ("алкопоп") постала су популарна у Европи и Британији 1990-их година, али су изазвала и полемику, јер су многи били забринути да би таква пића могла да охрабре младе да пију више алкохола.