Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Градоначелник Зрењанина обишао погоне компаније „Дон Дон”

01.02.2018. 23:16 23:18
Пише:
Фото: Градоначелник Чедомир Јањић у „Дон Дону”

ЗРЕЊАНИН: Градоначелник Зрењанина Чедомир Јањић, са сарадницима, данас је посетио компанију „Дон Дон“ која у граду на обалама Бегеја послује у закупљеним погонима некадашњег „Житопродукта“.

У фабрици сада ради две стотине запослених, а „Дон Дон“ хлебом снабдева 60 одсто тржишта на подручју Зрењанина.

- Овде се одвија заокружен процес, од пријема жита и млевења, до печења и резања хлеба. Радују нас амбиције mеnaymеnta да се проширују капацитети и производња, да се процес осавремени, упркос свим административним препрекама које иду уз стечај, у којем се prеthodni „Житопродукт“ налази. Ми ћемо се трудити да им помогнемо да успешно наставе производњу – нагласио је градоначелник Јањић.

О актуелном пословању и раду у протеклих седам година, колико је „Дон Дон“ у Зрењанину, говорио је директор компаније „Дон Дон Србија“ Алеш Мозетич.

- Од почетних 10.000 јединица хлеба, за ово време колико смо у Зрењанину, дошли смо до бројке од 50.000, али наши развојни планови су још амбициознији. Важно је и пословање млина, који је у систему, за који откупљујемо 70.000 тона пшенице из ових крајева. Ми из зрењанинске пекаре, јер смо национални ланац пекара, покривамо Зрењанин, Кикинду, Нови Сад и њихова шира подручја – нагласио је Мозетич, уз напомену да је највећи удео потрошача ипак у Зрењанину.

Он је истакао добру сарадњу са примарним произвођачима из средњег Баната, као и то да компанија стимулише произвођаче да сеју квалитетније сорте пшенице.

- Сада по раздвајању пшенице по квалитету наравно да ћемо боље плаћати квалитетније сорте. Ми и иначе, из године у годину, радимо са све квалитетнијом пшеницом. У фирми ради око 200 људи, 80 у пекари, 50 у силосу и млину, а остатак у спољним, дистрибуцијским и комерцијалним делатностима – прецизирао је Мозетич.

Он је подсетио да је „Дон Дон“ прве четири године закупа био само у пекари и млину, а онда је почео да користи и силосе.

-То је и природно јер је комбинат тако био и уређен, имао је све, од пријема пшенице, чувања и млевења, до финализације – закључио је Мозетич и најавио даљи развој и ширење производне палете, при чему су статус закупца и стечајни поступак највећа препрека за још већа улагања и стратешке инвестиције.

- Сви се надамо да ће се то разрешити да бисмо могли да уђемо у озбиљније инвестиције, на дуге стазе – каже челник компаније „Дон Дон“ у Србији.

Ж. Балабан

Пише:
Пошаљите коментар