Због једне измене Закерберг изгубио три милијарде долара
ЛОНДОН: Одлука Марка Закерберга да се Фејсбук врати на старо издање, односно да се уместо реклама у њус фиду гледају објаве пријатеља, коштала га је око 3,3 милијарде долара, а вредност деоница те компаније пала је за око 4,4 одсто.
Британски Индепендент пише да је, након што је Фејсбук у четвртак објавио промене, вредност деоница већ у петак опала на берзи.
Форбс је израчунао да ће овај потез Марка Закерберга коштати 3.3 милијарде долара, што је око 4,4 одсто његовог укупног личног богатства.
Закерберг је као разлоге за ову измену навео да је желео да на сајту приоритети буду постови пријатеља и породице, а не послови и брендови.
"Створили смо Фејсбук како би помогли људима да остану повезани и да постанемо ближи са људима који су нам важни. Али у последње време добили смо повратне информације од наше заједнице да јавни садржаји, као што су објаве компанија, брендова и медија, загушују приватне тренутке који нас воде узајамном повезивању", рекао је Закерберг.
У компанији Фејсбук рекли су да су уверени да је промена дугорочно исплатива и да им је најважнија срећа корисника који желе више објава пријатеља, а мање лажних вести и плаћеног садржаја.