Држава наставља да улаже и у локалне аеродроме
БЕОГРАД: Предузеће "Аеродроми Србије" које управља малим аеродромима у земљи наставиће да послује, а концесија за београдски аеродром "Никола Тесла" не утиче на даљи рад овог предузећа, каже министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић.
Током обиласка Аеродрома "Никола Тесла" Михајловићева је на питање новинара како ће концесија "Тесле" утицати на предузеће "Аеродроми Србије" рекла да ће држава наставити да кроз ово предузеће улаже у развој локалних аеродрома.
"Неће бити застоја у развоју других мањих аеродрома због концесије. ''Аеродроми Србије'' свакако опстају. Ниш и Поникве су у власништву локалних самоуправа, наставља се њихов развој и улагање и нама свакако требају резервни аеродроми. Краљево још увек нисмо привели оној намери коју смо желели и надам се да ћемо то урадити јер је Краљево на геостратешком месту и одличан је за карго саобраћај", објашњава Михајловићева.
Говорећи о учесницима у процесу избора концесионара београдског аеродрома "Никола Тесла", министарка је рекла и да ће се име другопласираног понуђача знати када се заврши законом утврђен период за жалбе.
Директор Центра за контролу летења Србије и Црне Горе (СМАТСА) Радојица Ровчанин рекао је да сваки добар аеродром у свету мора да има и, како каже, добру контролу летења.
"СМАТСА је тренутно у великим пројектима. Радимо два радара на Бесној кобили на аердорому, торањ у Нишу, систем навигације у Нишу и торањ у Београду који је међу десет највећих у свету", каже Ровчанин и истиче да је СМАТСА спремна да опслужи и десет милиона путника, односно, авионе који буду слетали на аеродром "Никола Тесла".
СМАТСА, додао је, школује више од 200 пилота, а да у будућности планирају да обуку за пилоте предају некој другој кући, а да је њихов циљ да се фокусирају на даљи развој провајдерских услуга.