Канцеларија за брзе одговоре у Зрењанину
ЗРЕЊАНИН: За четири године постојања и рада, Канцеларија за брзе одговоре Градске управе у Зрењанину имала је низ промена, од локације до делокруга рада. Канцеларија се сада налази непосредно уз улаз у Градску кућу, у улазном ходнику са леве стране.
Странке је лако проналазе, што је и најприродније за службу од које се очекује брзо поступање. И делокруг рада јој је сужен и фокусиран на само одређене проблеме, што обезбеђује већу ефикасност.
"Ми смо део Одељења за урбанизам, а бавимо се пословима из те области. Највећи део односи се на информације о локацијама, о локацијским дозволама, одобрењима за извођење радова, грађевинским и употребним дозволама. Канцеларија је једнако отворена за грађане, као и за домаће и стране инвеститоре", каже заменица начелника Одељења за урбанизам Ђурђина Грбић, која руководи радом Канцеларије.
Захтева има три до четири дневно у просеку, али обраћања је много више. Људи долазе са предметима где је непотпуна документација, али тада добију упутства шта још треба да ураде, да плате таксу или прибаве папире од пројектантске куће и слично, потврђује Грбићева.
Рад Канцеларије посебно је значајан за инвеститоре, којима су на услузи од подношења захтева, као пуномоћник, до прослеђивања документације од разних служби. У оквиру Канцеларије за брзе одговоре је и Систем 48, који подразумева обраћање грађана поводом комуналних проблема, од најједноставнијих примедби због непокошене траве и недостатка уличне расвете, до озбиљних еколошких проблема.
"Обавеза Канцеларије је да реагује у року од 48 сати и тај рок се стриктно поштује", напомиње Ђурђина Грбић, и истиче да нема примедби нити притужби грађана на рад овог својеврсног грађанског сервиса.
Ж. Б.