Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Новац за нову зграду Хитне помоћи, Сентандрејски пут...

26.12.2016. 20:36 21:12
Пише:

Скупштина града заседа у среду последњи пут ове године, а главна тема дневног реда свакако је предлог буџета за 2017. годину, који је пројектован у висини од 23,032 милијарде динара,

што је за  неких 800.000 динара мање од овогодишњег буџета. Предвиђени буџетски дефицит износи 2,264 милијарде динара, а градска власт намерава да га покрије неутрошеним новцем из претходних година.

Директни приходи буџета требало би да донесу у градску касу око 700.000 динара више него прошле године, односно предвиђени су у износу од 16,885 милијарди динара. Од својих предузећа и установа град очекује да се у касу слије 142,2 милиона динара, 62,7 милиона требало би да стигне кроз донације међународних организација, други нивои власти би требало да уплате 1,7 милијарде динара, док се приходи од продаје углавном земљишта процењују на 1,5 милијарду динара. На основу домаћих задуживања очекује се приход од 381 милион, од страних задуживања 48,7 милиона и још 4,3 милиона на име финансијске помоћи ЕУ.

Новооснована Градска управа за грађевинско земљиште и инвестиције, правни налседник Завода за изградњу града, располагаће са 5,8 милијарди динара, од којих ће бити бити финансирана изградња зграде Хитне помоћи са 523,9 милиона динара, 1,2 милијарде отићи ће на изградњу Жежељевог моста, а скоро 720 милиона планирано је за проширење Сентандрејског пута од Приморске до Велебитске улице. Према предлогу буџета, наредне године градиће се и бицклистичка стаза Нови Сад - Бегеч, за шта је намењено 95,7 милиона динара, 201 милион издваја се за јавно осветљење, а за уређење Кинеске четврти планирано је 7,25 милиона динара. Нешто више од 50 милиона динара биће уложено у уређење земљишта нове спротске хале у Петроварадину, за потребе Боцки издваја се 35,8 милиона динара, док би по предлогу буџета, Бегеч требало да добије пречистач отпадних вода вредан око 231,5 милиона динара. За канализацију у Будисави предвиђа се скор 157 милиона, за ону у Руменки скоро 125 милиона, док ће за Сентандрејски мост бит издвојено скоро 80 милиона динара, а за першачки мост преко канала ДТД 13,2 милиона. За решавање имовинско-правних односа град намерава да отроши 737,6 милиона динара, за мале урбане целине предвиђено је око 103 милиона, за паркове и тргове 11,2 милиона, док ће за радове у месним заједницама бити утрошено око 644 милиона динара. Градска управа за имовину и имовинско-правне послове на располагању би требало да има 285,8 милиона динара, што би требало да утроши, између осталог, на куповину зграда и објеката (33 милиона), изградњу зграда (146,3 милиона), изградњу спортске хале у Петроварадину (50 милиона).

На плате и остале принадлежности запосленима у градској управи, предузећима и установама планирано је да оде скоро 3,380 милијарде динара, што је за скоро 90 милиона мање него у текућој години. За текуће субвенције намењено је скоро 175 милиона динара, док су капиталне планиране на нивоу од скоро 1,3 милијарде динара. Град намерава и да смањи број запослених у градској управи и установама за 18 људи, те би њихов број требало да износи 1.395. 

С. Крстић

Подршка пољопривредној политици

Кроз градске управе планирано је да се, између осталог, пласира 10,6 милиона динара за опрему за јавну безбедност, 11 милиона за одржавање чистоће на јавним површинама, 10,7 милиона за безбедност саобраћаја, 13,7 милиона за подршку пољопривредној политици, док је за туристичку сигнализацију намењено 15,5 милиона. За инвестиционе пројекте градске управе за образовање предвиђено је 97,6 милиона динара, а за инвестиције градских установа културе 83,7 милиона динара.


Савети Скупштине града: Ангажовање ревизора за завршни рачун

Савет за буџет и финансије подржао је на јучерашњој седници Предлог одлуке о буџету Града Новог Сада за 2017. годину, Предлог одлуке о ангажовању ревизора за обављање екстерне ревизије завршног рачуна буџета Града Новог Сада за 2016. годину и Предлог одлуке о финансирању обраде података у вези са посебном накнадом за заштиту и унапређење животне средине на територији Града у 2017. години.

Измена Статута Апотеке Нови Сад

На седници Савета за здравствену заштиту, социјалну заштиту и друштвену бригу о деци и омладини расправљало се о Предлогу решења о давању сагласности на Одлуку о измени Статута „Апотеке Нови Сад” и Предлогу решења о давању сагласности на одлуку о изменама и допунама Програма рада и развоја Дома здравља „Нови Сад” за 2016. годину.

На предлог закуподавца „Хемофарм АД Вршац” раскинут је уговор о закупу пословних просторија у Руменачкој улици 1 и седиште Апотеке привремено је премештено у Народног фронта 10, па је због тога потребно изменити Статут, који се односи на седиште „Апотеке Нови Сад”. Ребалансом буџета обезбеђена су додатна средства од два милиона динара за инвестиционе активности Дома здравља „Нови Сад”, а пренаменом средстава између текућих и капиталних трансфера у износу од два милиона и 244 хиљаде динара. Додатна средства намењена су за израду пројектне документације за санацију и реконструкцију здравственог објекта Дома здравља на Булевару цара Лазара, што је предуслов за обезбеђивање бесповратних средстава за које је Град конкурисао код Канцеларије за управљање јавним улагањима Владе Републике Србије за радове на наведеном објекту. Преостала потребна средства обезбеђена су прерасподелом након окончаних поступака јавних набавки Дома здравља, као и остварених уштеда.

Правосудни органи у новом објекту

Чланови Савета за урбанизам, посливни простор и стамбена питања разматрали су на јучерашњој седници и већином гласова прихватили Предлог детаљне регулације блокова око Железничке улице, Предлог одлуке о изменама и допунама Плана генералне регулације новог градског центра са окружењем, Предлог одлуке о изради плана генералне регулације Лимана са Универзитетским центром у Новом Саду, Предлог одлуке о преносу својине Града Новог Сада на Републику Србију, Предлог решења о давању сагласности на Програм пословања Јавног предузећа „Урбанизам” и Завод за урбанизам Нови Сад за 2017. годину, Предлог решења о давању сагласности на Програм рада Стамбене агенције Града за 2017. годину и Предлог решења о давању сагласности на Програм пословања јавног комуналног предузећа за одржавање стамбених и пословних простора „Стан” Нови Сад” за 2017. годину.

Предмет преноса јавне својине са Града на Републику Србију је парцела у Улици Максима Горког, због изградње нове зграде за све правосудне органе јер постојећа зграда не задовољава потребе Основног, Вишег, Привредног и Апелационог суда, као и Основног, Вишег и Апелационог тужилаштва. Са делегацијом Европске уније договорено је да се за решавање тог проблема обезбеде средства из програма ИПА 2017, а локација, потребна документација и дозвола за изградњу су предуслови за добијање ИПА помоћи. Нова зграда правосудних органа у интересу је града Новог Сада и Министарства правде, а све како би се задовољиле потребе грађана Новог Сада и Војводине и унапредио приступ правди.

Обрада еко-података

Савет за заштиту животне средине прихватио је Предлог одлуке о финансирању обраде података у вези са посебном накнадом за заштиту и унапређење животне средине на територији Града Новог Сада у 2017.  и он ће се наћи пред одборницима на следећој седници Скупштине Града.

Предлогом одлуке уређује се финансирање послова обраде података у вези са посебном накнадом за заштиту животне средине на територији Града Новог Сада у 2017. години, а који обухватају: вођење евиденције о власницима породично стамбених зграда и власницима станова у колективним стамбеним зградама, односно носиоцима станарског права и закупцима станова и обраду података везаних за обрачун и наплату посебне накнаде за заштиту и унапређење животне средине преко јединствене уплатнице за обједињену наплату ЈКП „Информатика”.

Предлогом одлуке утврђено је да су средства за те намене планирана буџетом Града, а услови за обављање тих послова биће уређени уговором који ће закључити градоначелник и ЈКП „Информатика”.

Ј. В.

 

 

Пише:
Пошаљите коментар