Стиже новосадски Монопол, а локалитете бирају Новосађани!
Новосађани ће имати прилику да учествују у креирању новог издања „Монопола Нови Сад“, који ће се наћи у продаји у септембру ове године, кажу из агенције „Репресент communication“.
Љубав према свом граду наши суграђани моћи ће да искажу предлагањем и гласањем за омиљена популарна места, знаменитости и улице, које би се могле наћи на „новосадском“ издању ове популарне друштвене игре. Грађани ће моћи да учествују у овој акцији од 16. априла пуних месец дана, на Фејсбук страници „Монопол Srbija“, facebook.com/monopolyserbia/.
С обзиром да Монопол табла има 22 поља, компанији „Winning Мовес“, која прави ову друштвену игру по званичној лиценци компаније „Хасбро“, свакако неће бити лако да сузи избор оних локалитета који ће ући у финалну верзију.
„Очекујемо да ће се на табли наћи најбоље из Новог Сада у области културе, туризма, уметности, спорта, трговине и фестивала“, каже директор развоја фирме „Winning Мовес“ Лазар Вуковић.
Иначе, „Хасбро“ је глобална компанија из сектора играчака и забаве, која, поред светски познатог Монопола, стоји и иза многих других популарних брендова, као што су „Нерф“, „My little pony“, „Трансформерс“, „Play-dox“...