Компанија Епл потврдила софтверску грешку на моделу iPhone 15
КЈУПЕРТИНО: Компанија Епл саопштила је данас да је проблеме са прегрејавањем њених модела iPhone 15 изазвала софтверска грешка која се појављује током коришћења апликација Инстаграм и Убер.
Ова америчка компанија из Кјупертина, у Калифорнији, саопштила је да ради на ажурирању система иОС17 који покреће апарате iPhone 15 како би се спречило да уређаји постану непријатно врући током ради са наведеним апликацијама, преноси АП.
Компанија Инстаграм, у власништву корпорације Мета Платформс, раније ове недеље изменила је своју апликацију за друштвене медије како би спречила прегревање уређаја iPhone 15.
Убер и друге апликације као што је видео игрица Аспхалт 9, још увек су у процесу својих ажурирања, саопштено је из компаније Епл, али није прецизиран временски оквир када ће бити завршене софтверске корекције.
Из компаније су поручили да никакви безбедносни проблеми не би требало да спрече власнике iPhone 15 да користе своје уређаје док чекају ажурирање.
"Идентификовали смо неколико разлога који могу да доведу до тога да се iPhone прегреје", наводи се у кратком саопштењу Епла поводом притужби на прегрејавање апарата iPhone 15.