ОВА ОМИЉЕНА ДЕЧИЈА ИГРАЧКА ВИШЕ НЕЋЕ БИТИ ИСТА Произвођачи најавили промене, потрошачи могу очекивати пораст цена
Произвођач играчака Лего објавио је раније ове недеље, због повећане продаје и профита, да је на путу да фосилна горива која користи за израду својих производа замени скупљом, али обновљивом и рециклираном пластиком.
Ова данска компанија објавила је како је њихова продаја у првој половини ове године порасла за 14 посто, престигавши ширу индустрију играчака, и да им је добит у наведеном периоду порасла на 1,2 милијарде долара, тј. за 26 посто.
Извршни директор Нилс Кристиансен изјавио је у интервјуу за Си-Ен-Ен да је то показатељ снаге бренда у целом свету. Напоменуо је како су њихови производи тражени међу људима свих генерација.
Легово успешно пословање долази у време потешкоћа у глобалној продаји играчака јер потрошачи смањују потрошњу ствари које им нису егзистенцијално важне. Тако је амерички произвођач играчака Хасбро најавио да ће смањити број радника за 20 посто.
Лего, који продаје милијарде пластичних коцкица годишње, тестирао је 600 различитих материјала како би до 2030. у потпуности заменио нафту која се тренутно користи за производњу коцкица. Али био је то ограничен успех.
Сада намеравају постепено смањити садржај уља у својим коцкама, плаћајући 70 посто више за сертификовану обновљиву смолу, сирову пластику која се користи за израду коцки. Кристиансен је назначио да ће то значити повећање трошкова производње. Лего такође има за циљ израду производа од обновљивих и рециклираних материјала до 2032. године.
kurir.rs/CNN