Инстаграм јаје је кампања за заштиту менталног здравља
ЛОНДОН: Откривено да је најлајкованија слика инстаграма, јаје које има преко 52 милиона лајкова, у ствари део кампање за заштиту менталног здравља.
Јаје, познато под именом Јуџин, данас је пукло под притиском којем је било изложено због толике пажње, преноси BBC.
У опису слике на Инстаграму налази се савет људима да потраже помоћ ако се осећају као Јуџин.
Прва слика јајета постована је на Инстаграм у јануару са једним циљем: да има више лајкова од слике Кендал Џенер, звезде ријалитија, што је и успело за само девет дана.
Укупно шест слика јајета је постовано на Инстаграм налогу @world_record_egg од 4. јануара 2019. године, а на свакој је јаје по мало пуцало.
Било је доста спекулација о томе ко стоји иза јајета и како је тако брзо успело да добије толико лајкова.
Неки су веровали да је у питању маркетиншки трик неке велике компаније која је куповала пратиоце, али Крис Годфреј, маркетиншки стучњак, тврди да ју је он створио са још две особе, не да би рекламирали било шта, већ само да би јаје добило што је више лајкова могуће.
Сада када јаје има преко 10 милиона пратилаца постало је веома ефектан начин да се допре до великог броја људи.
Није познато хоће ли јаје Јуџин послужити у још неке маркетиншке сврхе.