НА „PARIS FASHION WEEK“-У ОСТВАРЕН ВЕЛИКИ УСПЕХ СРПСКЕ МОДЕ! Домаћи дизајнери засијали у Паризу
Српски дизајнери нашли су се раме уз раме са светским модним брендовима и креаторима. У оквиру програма Федерације Високе моде Француске на „Парис Фасхион Week“-u, домаћи дизајнери су, већ други пут заредом, представили своје колекције.
Сузана Перић, Бошко Јаковљевић за „Мартини Весто“ и Наташа Перковски Аџић и бренд „Алесари“ представили су своје нове колекције за сезону јесен/зима 2024/2025 у некадашњој резиденцији шпанске краљевске породице Боурбон, у велелепном простору „Ла Галерие Боурбон“, 2. марта. Није тајна да су њихове креације, које су одисале креативношћу и раскоши, одушевиле све присутне. Одушевљени су били и многи представници утицајних светских медија попут државне телевизије Француске, „JQ“, „Форбс Франце“, „Vanity Фаир“, „Марие Цлаире“, „Л`Оффициел“, „БФМТВ“, „ФТВ“ и други.
Велики успех остварила је ревија Сузане Перић која је одмах привукла велику пажњу присутних, а на позитиван пријем представника медија али и публике, наишла је због иновативности њене нове колекције „Посх Интеллигенце“. Заједно са Сузаном Перић, ову ревију је затворио и специјални гост, инфлуенсер и модел Елтон Илиријани који је ревију и отворио.
Бошко Јаковљевић, који је за бренд „Мартини Весто“ дизајнирао женску и мушку колекцију, остао је доследан свом препознатљивом, а опет иновативном, дизајнерском стилу, те је његова ревија изазвала фантастичне реакције.
Ништа мање није била запажена и колекција дизајнерке Наташе Перковски Аџић, коју су красили црни, раскошни комади употпуњени детаљима чипке, реса, перја и циркона.
Осим ових ревија, програм домаће националне недеље моде под називом „Добродошли у Париз“, уприличена је и презентацијом уникатних комадима обуће бренда „Алесари“. Сваки пар обуће на овом догађају, који је израђен у сарадњи са чувеном „Zsolnay“, порцеланом из Мађарске, представљају мала уметничка дела која су хипнотисала посматраче.
„Дизајнери који су представили колекције 2023. године, данас се развијају на интернационалном нивоу. Учествују на многим недељама моде широм света и јачају своју позицију. Овај сектор захтева стрпљење, континуитет, упорност и улагање. Знају да је ово само почетак пута на којем ће само најупорнији достићи успех. Свакако је круна каријере за било ког дизајнера учешће на „Парис Фасхион Week“-u. Част да Србија као земља може да се представи под лиценцом Федерације Високе моде Француске је свакако шанса коју морамо искористити на прави начин“, истакла је прва дана српске моде и председница „Сербиа Фасхион Week“-a Светлана Хорват у унтервјуу за државну телевизију Француске. Она је додали и да је поносна на креативност домаћих дизајнера, те и да јој је посебно задовољство што су амбасадорка Србије у Француској Ана Хрустановић и директорка Културног центра Србије у Паризу Натали Бењански Поповић, подржале пробој српске моде у свету својим присуством на ревијама домаћих дизајнера.
Након ревија, уследила је и изложба коју је у простору Културног центра Србије у Паризу организовао „Сербиа Фасхион Week“. Догађај је привукао велики број представника медија, дипломатског кора, али и осталих гостију који су уживали у српском таленту и креативности, у француској престоници.
Ивана Јапунџа