Radovi bez zatvaranja mosta kod Titela
TITEL: Predsednik opštine Titel mr Dragan Božić dogovorio se sa pomoćnikom izvršnog direktora Javnog preduzeća „Putevi Srbije“ Miloradom Karićem i direktorom firme „MĐ Most – NS“ Milanom Cuparom da most na Tisi kod Titela ostane prohodan za saobraćaj i tokom radova na njegovoj rekonstrukciji.
Iako je projektom bilo planirano potpuno zatvaranje mosta na period od šest meseci, nakon razgovora sa predsednikom opštine predstavnik JP „Putevi Srbije“ i direktor firme izvođača radova odlučili su da most tokom trajanja radova ostane otvoren za saobraćaj.
Predsednik opštine kaže da je razgovor bio konstruktivan i veoma važan za lokalno stanovništvo, jer bi zatvaranje mosta za saobraćaj potpuno poremetilo njihove svakodnevne aktivnosti.
- Predočili smo investitoru i izvođaču radova značaj mosta za građane Titela, ali i za građane Perleza i Knićanina, koji ga svakodnevno prelaze i oni su pokazali izuzetno razumevanje i promenili su prethodni plan, tako da će i u narednom periodu most biti prohodan. Saobraćaj će se odvijati naizmeničnim propuštanjem vozila i biće regulisan saobraćajnom signalizacijom – rekao je Božić.
Most mogu da prelaze automobili, biciklisti, pešaci i poljoprivredna vozila, dok je autobusima i kamionima težim od 12 tona zabranjen saobraćaj, potvrdio je predsednik opštine i zamolio građane da poštuju saobraćajnu signalizaciju na mostu, jer će u suprotnom izvođač radova prekinuti radove i nastaviti ih nakon totalnog zatvaranja mosta za saobraćaj, a to svakako nije u interesu Titela.
Autoprevoznici će prevoz putnika morati da organizuju u minibusevima, a lokalna policija pojačaće kontrolu poštovanja saobraćajnih pravila i signalizacije na samom mostu.
Radove na mostu u vrednosti od 400 miliona dinara finansira JP „Putevi Srbije“ i iako je prvobitnim planom kraj radova očekivan u novembru, otvaranje mosta za saobraćaj će produžiti njihovo trajanje. Most na Tisi je veoma važan za građane Titela i okolnih mesta, a u slučaju njegovog zatvaranja oni bi morali da koriste „obilaznicu“ i da za Zrenjanin idu preko Žablja, što bi im stvaralo dodatne troškove i gubitak vremena.
Tekst i foto: S. Knežević