Povezani likrom i novim trendovima
ZRENJANIN: Još se sležu utisci sa modne revije muških i ženskih čarapa koju su u Zrenjaninu združeno i uspešno organizovali italijanska kompanija „Fulgar“, međunarodni lider na tržištu vlakana i ekskluzivni distributer likra vlakana, i firma „Invista”, vodeći proizvođač prediva i vlakana i vlasnik brenda „likra”.
Ono što je sigurno, revija je veoma dobro primljena kod poslovnih partnera ovih kompanija, ali i pozvanih gostiju, i menayeru kompanije „Fulgar East“ u Srbiji Adolfu Perosiju još stižu čestitke.
Zadovoljni su i članovi porodice Garosi, u čijem vlasništvu je „Fulgar“, i koji su prisustvovali reviji organizovanoj u sedištu kompanije u Srbiji. A Zrenjanin je u svoj kalendar upisao lep događaj kakav se retko upriliči u nekoj provincijskoj sredini, i za koji se u lokalnoj samoupravi nadaju da može postati tradicija.
- Proizvodni asortiman, izdanje za 2017. godinu, veoma uspešno je promovisan, u prisustvu vodećih srpskih i regionalnih igrača iz ovog sektora. Predstavnik kompanije „Invista“ Yejn Gviter prikazala je nastajanje modnih trendova likra brenda, dok je „Fulgar“ predstavio sopstvene tehnološke mogućnosti – kaže za „Dnevnik“ menayer Adolfo Perosi, koji podseća na ogromna ulaganja kompanije „Fulgar” u Zrenjaninu, na proširenja pogona u tri navrata i stalno jačanje kapaciteta i tehnoloških mogućnosti, čime se pozicionirala kao strateški partner u razvoju istočnoevropskog tržišta.
U realizaciji revije, po rečima Perosija, organizatori su imali veliku podršku od kompanije „Modital“ koja takođe posluje u Zrenjaninu i koja je za ove potrebe ustupila svoj brend donjeg veša „Roberta“.
- Ovo je primer odlične saradnje kompanija koje imaju srodno poslovanje - naglašava menayer Perosi, koji je tokom prve decenije poslovanja „Fulgara“ na srpskom tržištu postao veoma prepoznatljiv u Zrenjaninu i regionu po inicijativi, agilnosti i zalaganju za širenje poslovanja, uz dobre kontakte sa lokalnom samoupravom.
Ž. Balaban