Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Od hobija napravila brend

04.01.2017. 22:30 21:12
Piše:

INĐIJA: Fotograf Jelena Ivanović iz Inđije otisnula se u preduzetničke vode, prvo samo kao pomoć bratu, dok je slikala proizvode, da bi kasnije preuzela da vodi firmu.

Krenulo se od ideje nešto drugačije kupovine preko interneta. Saradnja sa velikim kozmetičkim kućama, koje će se na drugačiji način reklamirati putem interneta, a devojke otkrivati i probati nove kozmetičke proizvode, napravila je od male firme prepoznatljivo ime. Sadržaj od pet proizvoda u specijalno dizajniranoj kutiji, svaki mesec je iznenađenje. U početku ovo je bio više hobi, bez zarade, da bi Jelena vrlo brzo napravila brend, koji prepoznaju i njihovu kutiju kupuju mnoge mlade devojke, ali i žene.

- Ideja je bila da onlajn pretplatom devojke i žene dobijaju ekskluzivnu kozmetiku, parfeme i šminku na kućnu adresu. Prvobitna investicija se isplatila već posle tri, četiri meseca - kaže Jelena Ivanović i dodaje da su preparati koji se nalaze u kutiji, izabrani proizvodi, a da se uz naručenu kozmetiku dobijaju u razni popusti za kozmetičke salone i usluge, dok i sama kutija ima upotrebnu vrednost.

Jelena sarađuje sa mnogim poznatim brendovima kao što su „Eucerin“, „Nivea“, „Revlon“, „Maks Faktor“, „Farmasi“, „Pupa“, „Šiseido“, „Hugo Bos“ i mnogi drugi, a kako kaže ciljna grupa su mladi potrošači okrenuti novim tehnologijama. Na njihovom sajtu glambox.rs do sada se registrovalo 7.500 korisnika, a njihova stranica imala je više od pola miliona posetilaca.

-U kutiji pored proizvoda nalaze se i saveti stručnjaka kako se primenjuje kozmetika, jer dosta devojaka pravi propust u primeni preparata - kaže Ivanovićeva i dodaje da na njihovom sajtu devojke svakodnevno ostavljaju utiske isprobanih proizvoda, razmenjuju iskustva, ali da se tamo mogu pročitati i razni saveti o nezi kose, kože, lica, i mnogi drugi.

Da je ovaj vid kupovine prisutan u celom svetu, govori i činjenica da se ovaj tip prodaje putem interneta omasovio i na tržištima širom Azije, Evrope, Severne i Južne Amerike, ali i da je prepoznat od strane  štampanih novina i magazina  „Njujork Post“, „Meri Kler“ i „Stajl“ kao najbolji trend u oblasti kozmetičkog marketinga. Osim sajta, Jelena je kako bi proizvodi bili dostupni svima, predstavila brend i na društvenim mrežama, što se pokazalo kao pun pogodak, jer su „bjuti blogerke“ pokazale veliko interesovanje i na njihovim „Jutjub“ kanalima svakog meseca vlada „utrkivanje“ koja će pre predstaviti kutiju i nove poizvode.

- Vrednost proizvoda u kutiji uvek premašuje cenu kutije, ali to nije u prvom planu, već iskustvo koje se dobija uz „Glambox“ i prilika da se probaju neki novi proizvodi, ali za manje uloženog novca nego kada bi se kupovali pojedinačno i, naravno, da se pronađu novi omiljeni - kaže Ivanovićeva i dodaje da je još jedna prednost i da devojke uvide koji proizvodi im ne odgovaraju. Najprodavanije kutije su svakako za vreme praznika, kada devojke ne naručuju samo za sebe, već i kao poklon drugaricama ili mamama.

M. Stakić

 

 

Piše:
Pošaljite komentar