Očišćeno izletište Tromeđa u Somboru
SOMBOR: Zahvaljujući svojevremeno realizovanom projektu participativnog budžetiranja u kojem su građani birali koji će se projekat finansirati iz sredstava varoškog budžeta, Somborci su dobili lepo uređeno izletište Tromeđu, kraj kanala DTD, u neposrednoj blizini grada.
Proteklog vikenda obalu Velikog bačkog i kanala DTD, upravo na Tromeđi, „pohodila“ je društveno odgovorna kampanja „Ne prljaj. Nemaš izgovor!“ koju, već četvrtu godinu organizuje kablovski operater SBB.
Nakon Pančeva i Kragujevca, Sombor je bio sledeća zaustavna tačka kampanje Eko tima SBB fondacije, a u saradnji sa ovdašnjim JKP „Zelenilo“ i uz podršku Grada i članova Biciklističkog kluba, očišćena je cela Tromeđa kao i prostor između novog i starog kupališta, te obala korita Velikog bačkog i kanala Dunav-Tisa-Dunav.
- Izuzetno nam je drago što ćemo ovogodišnjim nastavkom društveno odgovorne kampanje „Ne prljaj. Nemaš izgovor!“ moći da doprinesemo uklanjanju smeća u gradovima u kojima se javila potreba za našim dodatnim angažovanjem – rekao je Srđan Andrić, direktor poslovne jedinice SBB-a u Somboru, zahvalivši somborskim partnerima na učešću.
U okviru kampanje očišćen je prostor velik kao 70 fudbalskih terena, postavljeno je i 21 igralište u 19 gradova Srbije, podeljeno je 40.000 biorazgradivih torbi, a oko 17.500 dece odgledalo je i edukativnu predstavu „Ko to tamo prlja?“.
- Grad Sombor je sa „Vodama Vojvodine“ kroz participativno buyetiranje omogućio da građani izaberu projekat koji je finansiran i lokaciju koja je privedena nameni. Danas je sa nama kompanija SBB koja sprovodi akciju „Ne prljaj. Nemaš izgovor!“, kojoj se zahvaljujemo što je prepoznala grad Sombor i izabrala ga za sprovođenje ove akcije - izjavio je Miroslav Kovačić, gradski većnik, prisutan u ime lokalne samouprave.
Članovi BK „Sombor“ inače treniraju u ovom delu somborskog gradskog područja, a često su svedoci velike količine smeća koje se nemarno odlaže uz kanale i puteve, što ih je i navelo na odluku da podrže ovu akciju i daju svoj doprinos očuvanju životne sredine.
M. Mć
Projekat „Javni interes u Somboru“ realizovala je „Panonija media“ u saradnji sa „Dnevnikom“. Stavovi izneti u ovom tekstu nužno ne izražavaju stavove lokalne samouprave, koja sufinansira projekat.