Novi vizuelni identitet Kulturnog centra Zrenjanina
ZRENJANIN: Direktor Kulturnog centra Zrenjanina Goran Marinković izjavio je za „Dnevnik“ da su u ovoj ustanovi prezadovoljni rezultatima ostvarenim u prošloj godini, uprkos tome što su radili u specifičnim uslovima, jer su se iz dana u dan menjale mere vezane za sprečavanje širenja virusa korona, kojima su se konstantno prilagođavali i zaposleni i publika.
Marinković je istakao da je Kulturni centar u 2021. organizovao i realizovao više od 600 programa. Održani su Horski festival „Slobodan Bursać“, program u okviru „Dana piva“, Festival stripa „Stripolis“, likovni salon „30h30“, manifestacija „Banatska bajka“, koja je nadograđena organizovanjem karavana po okolnim selima...
- Zbog epidemiološke situacije, jedino nismo bili u mogućnosti da organizujemo SuPerSu kviz za decu i „Ko će brže, ko će pre“ za predškolce. Publike, naravno, nije bilo kao pre nekoliko godina, kada smo imali rekordan broj posetilaca, zato što su kapaciteti velike sale, ali i naših drugih prostorija, bili ograničeni, u skladu sa protivepidemijskim merama. Bez obzira na to, mi smo prezadovoljni prošlogodišnjim rezultatima – kazao je Goran Marinković.
Ništa lošije nije počela ni ova godina, a za mnoge programe se tražila karta više, što pokazuje da se publika polako vraća u Kulturni centar. Prethodnih nedelja ovde su gostovali Rade Šerbeyija, Stefan Milenković, Andrija Milošević, Srđan Dinčić...
Prošle godine nisu izostala ni investiciona ulaganja pa je, zahvaljujući sredstvima dobijenim od Pokrajinskog sekretarijata za energetiku, promenjena LED rasveta u velikoj sali i drugim prostorijama u prizemlju.
-To je prva faza radova. Planiramo u ovoj godini njihov nastavak. Zahvaljujući toj rasveti ostvarujemo značajnu uštedu električne energije, a i lepši je ambijent. Planiramo da kod Pokrajine konkurišemo i za nabavku scenske rasvete i audio opreme, a kod Centra za film za kupovinu opreme za bioskop – ističe Marinković.
Direktor Kulturnog centra Zrenjanina podseća da ova ustanova ima prijatelje, na čelu sa kompanijom PerSu, koji joj pomažu u svakom smislu. Stoga je u planu i uređenje prednjeg dela zgrade, kako bi ovo postao reprezentativan objekat.
- Promenili smo logo, a želimo da menjamo i izgled prednjeg dela zgrade. Napravili smo idejni projekat jer želimo da se građani, kada prođu pored Kulturnog centra, okrenu i vide jedan reprezentativan objekat. Takođe, imamo veliku podršku Grada Zrenjanina, kao i saradnju sa drugim ustanovama i organizacijama, i svi zajedno pokušavamo da preporodimo Kulturni centar – naglasio je Marinković.
On je dodao da će u narednom periodu biti organizovane i besplatne radionice sviranja gitare i bubnjeva, kao i da će jednaka pažnja biti posvećena i komercijalnom programu, ali i izložbama i tribinama sa različitim temama, po kojima je ova ustanova i poznata.
Ž. B.