Novčane kazne zbog vodomera
ZRENJANIN: Javno komunalno preduzeće „Vodovod i kanalizacija” poslalo je opomene na kućne adrese oko 600 korisnika u Zrenjaninu,
jer nisu tokom minimum dva redovna očitavanja vodomera, u junu i septembru, omogućili čitačima pristup vodomeru i njegovo očitavanje, a nisu ni javili stanje svojih vodomera.
Tim korisnicima vodomer nije očitan zbog jednog od sledećih razloga - zato što je objekat bio zaključan, zato što je poklopac šahta u kom se nalazi vodomer bio zaključan ili zatrpan predmetima, ili zato što nije bio moguć pristup vodomeru jer je pod vodom, zatrpan šutom ili đubretom, objašnjava rukovodilac Službe informisanja i poslovnih komunikacija u JKP „Vodovod i kanalizacija” Siniša Gajin.
Prema Odluci o snabdevanju vodom za piće, prečišćavanju i odvođenju atmosferskih i otpadnih voda, koju je donela Skupština grada Zrenjanina, korisnik je dužan da omogući očitavanje vodomera.
- Pošto je septembarsko očitavanje poslednje u ovoj godini, bili smo prinuđeni da opomenemo korisnike da nam jave stanje vodomera ili da dogovore posetu čitača da bismo u skladu sa potrošnjom u prethodnom periodu mogli da odredimo pravilne akontacije koje će se naplaćivati u toku zimskog perioda, odnosno do prvog očitavanja u martu naredne godine - ističe Gajin.
On naglašava da slanje opomena nije obaveza, već gest dobre volje i želja da se izbegne prijavljivanje korisnika komunalnoj inspekciji koja im zbog toga može izreći novčanu kaznu u iznosu od 5.000 dinara. Korisnike koji se ne odazovu u roku od pet dana od prijema opomene, ne jave stanje ili ne dogovore posetu čitača, JKP „Vodovod i kanalizacija” će biti primorano da prijavi komunalnoj inspekciji.
- Ukoliko i nakon toga korisnici ne omoguće očitavanje vodomera bićemo prinuđeni da im uskratimo pružanje komunalne usluge, odnosno da ih isključimo sa vodovodne mreže. Napominjemo da troškovi isključenja sa mreže i ponovnog priključenja padaju na teret korisnika - upozorava Gajin.
Ž. B.