Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Most između Orlovata i Tomaševca definitivno zatvoren

02.12.2021. 09:18 09:32
Piše:
Foto: Dnevnik.rs

TOMAŠEVAC: Most preko Tamiša, na putu između Orlovata i Tomaševca, i fizički je zatvoren.

„Putevi Srbije” su ispred mosta postavili betonske barijere, a žiteljima ova dva sela preostalo je jedino da koriste alternativne puteve. Most je, istine radi, još ranije zvanično bio zatvoren za saobraćaj, a vozači su o tome obaveštavani uz pomoć saobraćajne signalizacije.

Međutim, javna je tajna da se, uprkos tome, saobraćaj preko mosta i dalje odvijao. Prema informacijama koje smo dobili u Mesnoj zajednici Tomaševac, policija je sporadično i kažnjavala vozače. Od ponedeljka se, međutim, više ne može preko mosta. U MZ Tomaševac kažu da od „Puteva Srbije” nisu dobili nikakvo obaveštenje da će postaviti betonske barijere.

- Tomaševčani koji putuju u Zrenjanin sada će morati preko Botoša i Banatskog Despotovca, što je u jednom smeru 10 kilometara duže. Ko putuje na posao svakog dana prelaziće 20, a nedeljno 100 kilometara više. Orlovaćanima je problem što je benzinska pumpa u Tomaševcu, pa će sad po gorivo okolo naokolo. Mogu da biraju da li u Stajićevo ili Farkaždin - kaže Aleksandar Rudić, član Saveta Mesne zajednice Tomaševac.

Stručnjaci su ranije ustanovili da je most nebezbedan i da nema smisla popravljati ga, nego je najpametnije izgraditi novi drumski most između Orlovata i Tomaševca. Gradska uprava Zrenjanin je stoga uradila konceptualni okvir Plana detaljne regulacije dela obilaznice oko Orlovata, kako bi izgradnja novog mosta uopšte bila moguća.

Reč je o deonici od raskrsnice ulica Botoški drum i Ive Lole Ribara do raskrsnice sa državnim putem IIA reda 130 za Tomaševac. Ona uključuje i drumski most preko Tamiša, u dužini od 1,6 kilometara. Taj dokument je bio na javnom uvidu do septembra. Sad bi trebalo da se uradi projektno-tehnička dokumentacija, pa onda redom sve što prethodi izgradnji novog drumskog mosta.

Novi most sigurno neće biti sagrađen u skorije vreme, smatra Rudić, i dodaje da je postojeći železnički most sasvim sigurno nebezbedan, ali da njime i dalje prolaze teretni vozovi.

- Nama je jasno da je ovaj most za železnicu od velike važnosti, ali pitamo se kako je most bezbedan za vozove, a nije za laka putnička vozila. Alternativni putevi za Tomaševčane i Orlovaćane veliki su problem i veliki izdatak. A kuda ćemo ići kad se na proleće Tamiš izlije, što se dešava gotovo svake godine, nemam pojma – dodaje zabrinuto Aleksandar Rudić.

Ž. Balaban

Piše:
Pošaljite komentar