INOVACIJA U TURISTIČKOJ PONUDI SOMBORA Gradska karta otvara sva vrata
SOMBOR: Mada statistički gledano beleži nešto manju posetu turista nego prethodne godine, Turistička organizacija ne odustaje od promovisanja Sombora i njegove okoline.
Na aktuelnom Sajmu turizma u Beogradu predstavljena je inovacija u turističkoj ponudi „Sombor City Card”. Reč je o domaćem projektu koji uvodi potpuno novi pristup turizmu primenom digitalnih inovacija.
Osmišljena kao digitalni ekosistem, gradska karta predstavlja integralni deo pilot projekta održivog turizma grada Sombora, koji se temelji na 17 ciljeva održivog razvoja Ujedinjenih nacija. Cilj je da se omoguće različite usluge i pogodnosti ne samo turistima i gostima Sombora već i lokalnom stanovništvu kroz pristup raznim turističkim atrakcijama poput muzeja, kulturnih događaja, restorana i smeštajnih objekata. Ovim se štedi vreme i posetiocima pruža prilika da uživaju uz povoljnije cene i dodatne pogodnosti.
U eri ubrzanog digitalnog razvoja, somborska kartica biće dostupna na onlajn platformi domaćeg turizma Visit-Serbia. online, Visit-Serbia.online, kao i na interaktivnim terminalima sa beskontaktnim plaćanjem raspoređenim po lokacijama u Somboru.
Među članovima tima koji daju pogodnosti su TOGS, Gradski i Muzej Podunavskih Švaba, zgrada Županije, Narodno pozorište, Galerija „Milan Konjović”, poljoprivredno domaćinstvo Periškić, Hotel „Barkod”, „Grintaun apartmani”, Etno domaćinstvo „Naš Salaš” i Etno restoran „Fijaker“.
M. Miljenović
Foto: Turistička organizacija Sombora