Inđija prva uvela pos terminale za naplatu javnih prihoda
INĐIJA: Opštinska uprava Inđije u saradnji sa Kancelarijom za informacione tehnologije i elektronsku upravu postavila je sedam POS terminala, pet u prostorijama uslužnog centra (šalter sali) i dva terminala u prostorijama Odeljenja za utvrđivanje i naplatu javnih prihoda.
Time je omogućila korisnicima usluga da administrativne i druge takse, naknade i porez na imovinu, plate elektronskim karticama. Elektronsko plaćanje dostupno je platnim karticama (dinacard, visa, mastercard) bez obzira na banku izdavaoca.
Inđija je prva opština u Republici Srbiji koja je omogućila svojim sugrađanima da obaveze plaćaju platnim karticama. Primenom novih tehnologija, lokalna uprava Opštine Inđija želi da na jednom mestu omogući korisnicima svojih usluga brzu i efikasnu realizaciju administrativnih procedura.
Projekat je sproveden u saradnji sa Kancelarijom za informacione tehnologije i elektronsko upravljanje pri Vladi Srbije i lokalnu samoupravu nije koštao ništa.
- POS terminali se uveliko primenjuju i pokazali su se kao dobro rešenje u smanjivanju gužve pred šalterima, ubrzavanju procesa plaćanja i podizanju usluge na viši nivo – naveo je šef kabineta predsednika opštine Inđija Nemanja Milojević. Po njegovim rečima lokalna samouprava od prošle sedmice uvela je još jednu novinu, obezbedila je da se usluge dva preduzeća, JKP „Komunalac” i JP „Ingas” mogu platiti na jednom mestu, klasičnim putem, ali opet predstavlja znatno olakšanje korisnicima. .
- Blagajna je sada za oba preduzeća u centru Inđije, u prostorijama „Komunalca”, koji je obezbedio kancelariju da se računi za obe firme mogu platiti na jednom mestu. Ranije su, žitelji, račune plaćali posebno, odlaskom u svako preduzeće.
Z. Delić
Projekat „Javni interes u Inđiji” realizovala je „Panonija media“ u saradnji sa „Dnevnikom“. Stavovi izneti u ovom tekstu nužno ne izražavaju stavove lokalne samouprave, koja sufinansira projekat.