Koka-kola obustavlja reklamiranja na društvenim mrežama
ATLANTA: Američka kompanija "Koka-kola" najavila je da će na najmanje 30 dana obustaviti reklamiranje na društvenim mrežama zbog rastućeg pritiska da se na tim platformama stane na put govoru mržnje.
"Nema mesta rasizmu u svetu i nema mesta rasizmu na društvenim mrežama", rekao je generalni direktor "Koka-kole" Džejms Kvinsi.On je, takođe, apelovao na društvene mreže da pokažu "veću odgovornost i transparentnost", preneo je Bi-Bi-Si.
Do ove odluke je došlo nakon što je Fejsbuk objavio da će pratiti potencijalno štetne ili obmanjujuće komentare objavljene na toj mreži, navodi Bi-Bi-Si.
I osnivač Fejsbuka Mark Zakerberk rekao je da će sa te mreže biti uklonjene reklame koje imaju uvredljiv sadržaj "prema nekoj rasi, etničkoj grupi, nacionalnosti, veri, seksualnoj orijentaciji, rodnom identitetu ili imigracionom statusu".