Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Maljković o ulaganju u sport, MOK-u, Štrausu, Hidinku, kafi

23.01.2018. 13:40 13:40
Piše:
Foto: Boža Maljković, foto: Tanjug (Video)

BEOGRAD: Predsednik Olimpijskog komiteta Srbije (OKS) Božidar Maljković izjavio je danas da je velika stvar kada uspešne kompanije sponzorišu srpske sportiste i dodao da OKS skoro 76 odsto prihoda ulaže u sport, sportiste i stručni rad.

Maljković je danas u ime OKS potpisao ugovor sa kompanijom "Strauss Adriatic" čiji brend "Don kafa" je postala zvanična kafa tima Srbije za Olimpijske igre u Riju 2020. gosine.



"Velika stvar je kad neka uspešna kompanija odvoji neki dinar za olimpijski sport. Sa ponosom mogu da kažem da naša kompanija, OKS, oko 76 posto svih sredstava poklanja sportu, sportistima i stručnom radu. Skoro smo bili kod predsednika MOK-a Tomasa Baha, koji je jedini uspeo da za naredne zimske OI ujedini dve Koreje, on nas je pohvalio i rekao da smo mi šampioni na svetskom nivou kada je u pitanju odnos sredstava koja stižu i procenat ulaganja u sport i sportiste", rekao je Maljković Tanjugu.



On se našalio i rekao da se nada da kafa kompanije koja nosi čuveno ime "Strauss" ima ukus kao muzika čuvenog Johana mlađeg.



Ujedno, otkrio je da je imao priliku da upozna velikog zaljubljenika u kafu čuvenog holandskog fudbalskog trenera Gusa Hidinka.



"Imao sam priliku da ga upoznam u Španiji, a kasnije sam u jednom serijalu "Marke" čitao da je veliki ljubitelj kafe i ceo godišnji odmor provede posećujući puteve kafe. Obilazi plantaže, pije desetak dnevno i ništa mu ne fali. Zdrav je kao puška".



Prema njegovim rečima podrška olimpijskoj porodici sve je snažnija, a ovo je prvi put da OKS sarađuje sa proiizvođačem kafe.



"Ove godine počinju kvalifikaciona takmičenja za Tokio i nadam se da će tim biti još brojniji nego u Riju. I sponzorski tim se širi, timski duh je veeoma važan, a ovakva partnerstva nam omogućavaju da budemo još jači i spremniji za uspesaan nastup u Tokiju", zaključio je Maljković.

Piše:
Pošaljite komentar