Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Ružić: Za medije važe zakoni tržišta

15.11.2017. 17:43 17:46
Piše:
Foto: Branko Ružić, foto: Tanjug (Video)

UŽICE: Ministar za državnu upravu i lokalnu samoupravu Branko Ružić izjavio je danas da su u Srbiji izmenjeni zakoni i da mediji moraju da funkcionišu po tržišnim principima, ali da ne izostaje ni pomoć države.

"Država je preko transfera lokalnim samoupravama u ovoj godini opredelila za medijske aktivnosti oko milijardu i 800 miliona dinara, od čega je realizovano do sada 850 miliona dinara", rekao je Ružić i naglasio da će država i ubuduće voditi računa o medijima u lokalnim sredinama. 



Ministar je ukazao da, mimo pomoći države, i mediji moraju da se izbore za svoju poziciju na tržištu.



"Ne živimo u socijalizmu i onaj ko se izbori na tržištu taj će i raditi", rekao je Ružić.



U tom kontekstu on je ukazao da i zahtev neformalne grupe "Za slobodu medija" za zatvaranje novinske agencije Tanjug treba gledati u tržišnom kontekstu: 



"To je kao da zatvorite Koka kolu da bi ste pomogli Pepsiju", objasnio je Ružić. 



Dodao je i da bi se Moša Pijade "okretao u grobu" kada bi Tanjug bio ugašen. 



On je takođe naveo da su članovi neformalne medijske grupe za slobodu medija na sastanku sa ministrom Vukosavljevićem i premijerkom Anom Brnabić, kojem je i on prisustvovao, izneli i zahtev za totalnim povlačenjem države iz Novosti i Politike, što bi, ocenjuje Ružić, mogao biti i njihov kraj. 


Nema medijskog mraka u Srbiji



Ministar je istakao i da je bitno da se slika o navodnom medijskom mraku u Srbiji zameni realnošću. 



Govoreći o nastupu predstavnika neformalne grupe, koja je pre nekoliko dana u Tirani nosila crne majce kao simbol medijskog mraka u Srbiji, Ružić je kazao:



,,Ja nikada neću kritikovati bilo kog novinara, ma iz kog udruženja ili medija dolazi, ali pokušaj da se država Srbija na taj način predstavi u inostranstvu nije pitka. Čak nije ni higijenska", kazao je on. 



 

Piše:
Pošaljite komentar
Profesionalni standard ispunilo 87 posto medijskih projekata

Profesionalni standard ispunilo 87 posto medijskih projekata

25.04.2017. 16:12 16:16