Orlić: Tepić saopštila jedno veliko ništa
BEOGRAD: Član Predsedništva SNS Vladimir Orlić izjavio je da Marinika Tepić vodi besomučnu kampanju protiv Telekoma Srbija i da je danas, urpkos najavama da će izneti "dokaze nad dokazima", ponovo saopštila jedno "veliko ništa".
Orlić je naveo da medijska lica "tajkunko-lopovskog kartela bivšeg režima" Tepić i Dragan Đilas koji su, kaže, trajno angažovani na poslovima prljave kampanje protiv države, narodne imovine i srpskih kompanija vode najbesmisleniju propagandu.
"Ta besomučna kampanja koju vode protiv srpskog „Telekoma“ nedeljama, upinjući se iz petnih žila da domaćoj kompaniji nanesu štetu, trebalo je po njihovim najavama da doživi svoj vrhunac. I dogodilo se - veliko ništa, po već ustaljenom običaju", rekao je Orlić, a saopštio SNS.
Orlić je primetio da je Tepić kao krunski dokaz navodno lošeg poslovanja Telekoma taj što sklapa komercijalne ugovore, dodajući da su se "kad su to čuli istog momenta detonirali svi u Evropi".
On dodaje da bi sve to bilo samo smešno da, kako kaže, nije gorkog ukusa pljačke tog istog Telekoma od strane "tog društva", jer, po njegovim rečima, ništa smešno nema u činjenici da su Đilasove firme kroz razne šeme sa Telekomom i njegovim kompanijama u regionu obrnule 30 miliona evra, dok je Đilas bio na vlasti.
"Danas, kada Tepić pokušava da pomogne direktne konkurente Telekoma šupljim govorancijama o poslovnim aranžmanima, pravi sadržaj za svoje nastupe može da pronađe vrlo lako. Dovoljno je da progovori o aranžmanima svog šefa, Đilasa, i o 30 miliona evra narodnih para koje je zahvatio tom prilikom", rekao je Orlić.
Valjda otežavajuću okolnost, nastavlja Orlić, ne predstavlja to što je upravo Đilasova firma "Dajrekt medija" preko koje je tih 30 miliona evra do 2012. godine "protutnjalo" danas u taboru poslovne konkurencije srpske kompanije.
"Koliko oni dobro žele našoj firmi, koja je pokazala da ume da se bori na tržištu, da širi svoje poslovanje i broj korisnika, uvećava svoju vrednost - potpuno je jasno. Samim tim je jasno i odakle ideja Đilasu i Tepić da Telekom javno kleveću tvrdnjama kako je „istisnut sa tržišta, niko neće ni da ih kupi“. Očigledno je o čijem interesu je reč, a to interes građana Srbije - sigurno nije", ocenio je Orlić.
Orlić je poručio da ne treba "tajkuni i lopovi uopšte da se nadaju da će uspeti u svojim namerama da ponovo zarađuju na račun naroda kom su svojevremeno već ogulili kožu sa leđa".
"U slučaju Đilasove preprodaje sekundi na RTS, u kom su stradali ponovo milioni evra narodnih para, klupko je nedavno konačno počelo da se odmotava. Krajnje je vreme da se istraže i njihove malverzacije sa Telekomom, ali i sa svim drugim firmama koje su pod političkim pritiskom bile prinuđene da pune privatne džepove tajkuna", naveo je Orlić.
Treću nedelju zaredom pšenicom se nije trgovalo na ovoj berzi a ponuda se kretala od 17,8 do 18,5 dinara po kilogramu bez PDV-a.
"Slab izvoz i slaba tražnja mlinara za ovom žitaricom dovela je do potpune pasivnosti na tržištu", navodi se u izveštaju.
Sojino zrno je prošle nedelje realizovano u cenovnom rasponu od 41,5 do 42,2 dinara po kilogramu PDV-a što znači da je cene ove uljarice pala za 1,87 procenata.
Žetva suncokreta je na samom početku a ponuda se prošle nedelje kretala od 296 do 300 evra po toni bez PDV-a - međutim tražnje na ovakvu ponudu nije bilo.