Ninamedija: Prvi put u Srbiji radi se izlazna anketa
BEOGRAD: Kompanija Ninamedija, koja se bavi ispitivanjem javnog mnjenja, sprovešće 21. juna na glasačkim mestima u Novom Sadu izlaznu anketu - tzv. egzit pol metod, kojom se u kratkom roku dobija ocena rezultata izbora.
Kako se navodi u saopštenju Ninamedije, ovo je prvi put da se egzit pol organizuje u Srbiji, a osobe zadužene za realizaciju imaće jasna obeležja - majice i glasačke kutije.
Cilj ovog načina istraživanja je, kako se navodi, da se unesu inovacije u posmatranje izbornog procesa, ali i da se razviju nove metode istraživanja za procenu izbornog rezultata.
Izlazna anketa je istraživanje koje je zasnovano na razgovorima sa biračima dok napuštaju glasačka mesta.
Kako se dodaje, sam postupak anketiranja garantuje anonimnost i ne ugrožava tajnost glasanja.
Pored odgovora na pitanje o samom činu glasanja, anketari će beležiti i demografske podatke.