VIŠE OD 800 UČESNIKA iz 15 zemalja Evrope na 10. MEKST-u! Sofić o uspehu JUBILARNE konferencije: U Novom Sadu se ovih dana tražio KREVET VIŠE (FOTO)
U Kongresnom centru Master je održana jubilarna Međunarodna konferencija posvećena turizmu, hotelijerstvu i marketingu – MEKST.
Konferencija je okupila više od 800 učesnika iz 15 zemalja Evrope. Osnovni motiv održavanja ovog velikog događaja, koji se odvijao u nekoliko sesija su, sticanje novih znanja od renomiranih domaćih i stranih stručnjaka, umrežavanje, razmena iskustava i druženje.
Pokrajinski sekretar za regionalni razvoj, međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu, Aleksandar Sofić, istakao je da su konferencije ovog tipa značajne prilike za sticanje novih iskustava i umrežavanje mladih, kako bi nadogradili svoje obrazovanje i u svoje buduće poslovne poduhvate uneli nove perspektive, koje ne mogu dobiti tokom formalnog obrazovanja.
Takođe, osvrnuo se na činjenicu da ovih dana u Novom Sadu nema dovoljno smeštajnih kapaciteta, što je još jedan pokazatelj uspeha ove konferencije.
Pokrajinski sekretar za privredu i turizam, Nenad Ivanišević, izrazio je zadovoljstvo što konferencija MEKST slavi jubilej u danima kada Novosadski sajam obeležava stotu godinu postojanja, i dok je u toku 54. Međunarodni sajam turizma u Novom Sadu.
Konferenciju je zvanično otvorila Ministarka prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, Slavica Đukić Dejanović, koja je tom prilikom istakla:
„MEKST konferencija je dobra prilika, da se upoznate sa najaktuelnijim trendovima u oblasti turizma, kao i da pričate međusobno o mladim preduzetnicima, o njihovim biznisima, njihovoj kreativnosti i postignućima“.
U okviru prve sesije, predavač Dejan Pejčinović, generalni menadžer rizorta „Fruške terme“ govorio je na temu - Iskustvo gosta i kako ga učiniti zuzetnim:
„Iskustvo gosta počinje mnogo pre nego što oni dođu kod nas, dakle, to je bilo koja interakcija koja povezuje gosta i hotel. Postoji mnogo koraka koji su jako bitni, na osnovu kojih gost kreira svoje iskustvo. U bilo kom trenutku na tom putu, u kom gost ne bude zadovoljan, zasigurno ćemo dobiti lošu recenziju. Svi kanali komunikacije, marketinške aktivnosti, naši zaposleni, tehnička podrška, iskustvo gosta tokog boravka u hotelu... sve su to bitni elementi za celokupan utisak gosta, o kojima moramo konstantno da razmišljamo.“
Pored sesije koja je bila posvećena – iskustvu gosta, i kako ga poboljšati, učesnici konferencije bili su u prilici da čuju dobre primere iz prakse mladih preduzetnika, i kako je to igledao njihov preduzetnički put, kao i da diskutuju na temu balansa između poslovnog i privatnog života.
Konferencija je realizovana u organizaciji ,,BIT iventsa“, dok su pokrovitelji konferencije Pokrajinski sekretarijat za regionalni razvoj, međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu, Pokrajinski sekretarijat za privredu i turizam kao i Grad Novi Sad, odnosno Gradska uprava za privredu.