Rekonstrukcija puta od Karlovaca do Banstola ušla u drugi mesec
Od početka rekonstrukcije sedam kilometara državnog puta II-A reda broj 100, od Sremskih Karlovaca do Banstola prošlo je nešto više od meseca i, kako kažu u Javnom preduzeću „Putevi Srbije”, do sada je urađeno 20 odsto ugovorenog posla, koji je podeljen u dve faze.
Prva faza, od Sremskih Karlovaca do Malog Banstola, u dužini od tri kilometra, obuhvata proširenje i ojačanje kolovozne konstrukcije i izradu sistema za odvodnjavanje. Radovi u drugoj fazi se izvode od Malog Banstola do Banstola, u dužini od 3,8 kilometara, i predviđaju lomljenje betonskog kolovoza, proširenje i ojačanje kolovozne konstrukcije i, takođe, izradu sistema za odvodnjavanje.
Kako kažu u „Putevima Srbije”, radovi teku predviđenom dinamikom i trebalo bi, po ugovoru, da budu završeni pet meseci od uvođenja izvođača u posao, a to znači u septembru.
Izvodi ih grupa ponuđača „Sremput” iz Rume i „Baumajster” iz Beograda. Prvih nedelja saobraćaj na deonici puta koja se obnavlja odvijao se naizmeničnim propuštanjem vozila, što je regulisano semaforom i uz pomoć radnika, ali 20. maja potpuno je obustavljen.
Totalna obustava saobraćaja, kako navode u „Putevima Srbije”, trajaće do 1. septembra. Javnost i lokalno stanovništvo koje živi u rejonu gradilišta obavešteno je o tome, a njima je omogućen prolazak do kuća.
Tokom izvođenja radova sva motorna vozila mogu koristiti alternativne putne pravce. Za putnička vozila iz smera Beograda alternativni pravci su
Inđija – Maradik – Krušedol – Irig – Iriški venac – Petrovaradin – Novi Sad i obrnuto. Teretna vozila iz smera Beograda mogu ići od Inđije, preko Putinaca, Rume, Iriškog venca, Petrovaradina do Novog Sada i obrnuto.
Novosadski put izgrađen je tridesetih godina prošlog veka. Bio je u vrlo lošem stanju, u šta su se svi koji su išli njime mogli uveriti, i konačno, posle gotovo 60 godina, biće rekonstruisan. Vrednost radova je 238.452.290 dinara.
Z. Ml.